Foto's uploaden van pc naar iPad discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een paar foto's van pc naar men iPad uploaden. Ik denk dat ik hiervoor de vorige maal eenvoudig via Windows verkenner de (systeem) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Foto's uploaden van pc naar iPad
Ik wil een paar foto's van pc naar men iPad uploaden. Ik denk dat ik hiervoor de vorige maal eenvoudig via Windows verkenner de (systeem) map iCloud foto's heb gekozen en dan via de knop bovenaan links foto's uploaden heb gedaan, waarna ik de gewenste foto's kan selecteren. Maar deze knop reageert bij mij voor de moment niet. Ben ik verkeerd, kan dit niet zo, of is er iets verandert en kan dit nu niet meer op die wijze?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: hoe foto's uploaden van Iphone naar pc? | onLijn | iTunes | 1 | 13-12-12 21:31 |
Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S | GAS | Muziek, foto & video | 4 | 23-04-12 20:14 |
Foto's uploaden naar MobileMe | MacFrankieG | Muziek, foto & video | 19 | 29-08-09 19:31 |
|
|