//

synchronisatie iCal MacBook en iPhone werkt niet meer

synchronisatie iCal MacBook en iPhone werkt niet meer discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen week werkt de iCal-synchronisatie tussen mijn MacBook en iPhone niet meer. Beiden zijn steeds actueel geüpdatet en ik kan mij niet herinneren dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-16, 22:28
sonja77 sonja77 is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard synchronisatie iCal MacBook en iPhone werkt niet meer

Sinds afgelopen week werkt de iCal-synchronisatie tussen mijn MacBook en iPhone niet meer. Beiden zijn steeds actueel geüpdatet en ik kan mij niet herinneren dat er op het moment dat het niet meer werkte iets geüpdate is of dat er iets veranderd is aan de instellingen die er voor die tijd ook waren.
Items worden niet bijgewerkt of heel soms willekeurig en vanochtend stonden ineens ook al aangepaste items weer terug op een andere plek. Ik was er juist altijd zo blij mee dat ik kon vertrouwen op een up to date agenda op beide apparaten. Komt iemand dit bekend voor of tips die ik kan uitvoeren (zonder dat ik gegevens kwijt raak
Vanzelfsprekend zijn beide apparaten al uitgezet geweest, geprobeerd op andere Wi-Fi-netwerken, telefoon op 4G. Mocht allemaal niet baten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie werkt niet meer sinds IOS 8.02 JanRH iCloud 12 21-01-15 08:56
Delete toets van mijn MacBook Pro 2012 werkt niet meer rpdeclercq iPhone algemeen 2 18-09-14 12:09
Synchronisatie agenda werkt niet meer Ventje2002 iPad algemeen 1 14-08-11 13:05
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
synchronisatie iOS4 en 3G werkt niet meer vanacht iTunes 1 29-06-10 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.