Game Center web iOS10 hoe overzetten op ander device discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter en vrouw willen iPads ruilen. Dit is niet de eerste keer. Voor Heen backups makes, inlezen backups Game Center inloggen. klaar. Maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Game Center web iOS10 hoe overzetten op ander device
Mijn dochter en vrouw willen iPads ruilen. Dit is niet de eerste keer. Voor Heen backups makes, inlezen backups Game Center inloggen. klaar.
Maar nu is Game Center weg. Gaan de scores nu me met de backup of iCloud? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen de game center app is er niet meer. De game center instellingen zijn er nog en worden in de backup meegenomen.
|
Labels |
game center, ios10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Code controle via ander IOS device bij installeren App | JanG | iPhone Apps | 2 | 09-04-16 12:16 |
Hoe zet ik Game Center uit? | Translatoria | iPad Apps | 5 | 10-01-16 00:32 |
Mac OS X: iTunes 11 - Liedje pauzeren en op ander device verder luisteren. | RonnySIR | iTunes | 0 | 30-11-12 19:36 |
Hoe game center foto veranderen | Mineymouse007 | iPhone Apps | 3 | 20-06-12 14:14 |
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten | DonThierry | Archief | 2 | 22-04-11 17:25 |
|
|