//

Apple ID vergrendeld met verkeerde e-mail

Apple ID vergrendeld met verkeerde e-mail discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn Apple ID / iCloud-account is vergrendeld sinds kort. Ik snap niet precies hoe het gebeurd is. Het probleem met het ontgrendelen is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-16, 06:04
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard Apple ID vergrendeld met verkeerde e-mail

Hallo allemaal,

Mijn Apple ID / iCloud-account is vergrendeld sinds kort. Ik snap niet precies hoe het gebeurd is. Het probleem met het ontgrendelen is dat ik een verkeerd e-mailadres ingesteld heb en deze niet meer kan bereiken. Hoe moet ik nu verder? Zie screenshots voor verduidelijking. Ik zit in het buitenland en weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2016-09-25 om 23.12.58.jpg‎ (49,3 KB, 20x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2016-09-25 om 23.13.10.jpg‎ (18,0 KB, 17x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2016-09-25 om 23.13.30.jpg‎ (19,5 KB, 17x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-16, 07:48
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Kan het zo zijn dat je 2 verschillende adressen gebruikt; één voor iCloud, en een andere voor aankopen (iTunes).

Ik heb me daar ook wel eens in vergist.

Na 3x fout invoeren blokken ze.

In beide gevallen volg de procedure om te ontgrendelen via de linken die je kreeg.
Ik meende dat je ook nog een keuze krijgt bij veiligheidsvragen die je ooit hebt beantwoord.
  #3  
Oud 26-09-16, 11:55
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard Reply

Als het goed is niet. Ik heb één e-mailadres die ik als Apple ID gebruik en ook als iCloud. Ik heb de procedure ook gevolgd. Echter is het ingevoerde e-mailadres incorrect, dus ik kan hem niet ontgrendelen via dat e-mailadres.
  #4  
Oud 27-09-16, 03:21
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard Contact Apple

Bestaat er een mogelijkheid om in contact te treden met Apple via e-mail of chat?Zoja, hoe werkt dit en waar kan ik dit vinden?
  #5  
Oud 27-09-16, 09:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat lijkt me niet zo moeilijk
https://support.apple.com/nl-nl/contact
  #6  
Oud 27-09-16, 12:36
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard E-mail / chat

Ik kan alleen met ze bellen. Aangezien ik in het buitenland zit voor een half jaar kan ik niet bellen (kan wel, maar dan ben ik heel veel geld kwijt). Dus ik vraag mij af of ik kan mailen / chatten.
  #7  
Oud 27-09-16, 12:45
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Er staat toch chatten op die pagina van de link hierboven? Of krijg je iets anders te zien omdat je vanuit het buitenland naar die pagina gaat?
  #8  
Oud 27-09-16, 12:59
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard Reply

Dat klopt inderdaad. Ik denk niet dat het komt omdat ik in het buitenland zit, aangezien ik gewoon op de Nederlandse Apple website blijf. Zie bijgevoegde foto.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2016-09-27 om 17.58.03.jpg‎ (35,6 KB, 10x gelezen)
  #9  
Oud 27-09-16, 13:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Deze had je ook al geprobeerd?
https://support.apple.com/en-us/ht204106

Gebruik je twitter? Probeer Apple support te bereiken via @applesupport
https://mobile.twitter.com/AppleSupport
  #10  
Oud 27-09-16, 13:39
thijsbov thijsbov is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 20
Standaard Reply

Dat is ook niet gelukt!
Ah, dan ga ik dat even proberen, dankjewel! Ik heb hen een privé bericht gestuurd. Zullen ze dit ontvangen of moet ik een tweet versturen?
  #11  
Oud 27-09-16, 13:52
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou even een tweet sturen als in "help ik heb een probleem, kunnen jullie me aub helpen". In het Engels natuurlijk.
Als ze dan reageren per dm doorgaan.

Laat nog even weten hoe het gegaan is. Wel nieuwsgierig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple I.D. vergrendeld zoozoozimp iPhone algemeen 29 28-09-16 15:26
Apple id vergrendeld ds83 iPad algemeen 3 07-06-15 13:07
Apple id vergrendeld Elvera iPhone algemeen 19 05-11-12 15:23
mail als vergrendeld jiggy1965 iPhone algemeen 12 14-08-11 08:54
Verkeerde kleur in mail. r.houkes Archief 3 04-09-09 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.