Icloud en fotos discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn foto's en die van mijn vrouw uploaden in 1 icloud account. Is dat mogelijk?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Icloud en fotos
Ik wil graag mijn foto's en die van mijn vrouw uploaden in 1 icloud account. Is dat mogelijk?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie. Hoe kan ik dit het beste doen dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is een goeie. Volgens mij kan het namelijk niet zomaar.
Ik neem even aan dat jullie beiden een eigen apple id hebben, eventueel met family sharing aan. Dan kan je dacht ik niet zomaar de fotos automatisch in dezelfde photo library laten komen. Je kan wel gedeelde albums maken aar je beiden lid van bent en waar je beiden foto's in kan plaatsen, dat wel. Maar dat is een handmatige handeling. edit, en op beide apparaten met hetzelfde id inloggen dat lijkt me juist weer niet de bedoeling. Daarvoor heb je nou juist verschillende accounts. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud.com download meer fotos dan ik heb | palbada | iCloud | 1 | 31-01-16 10:04 |
Foto: Fotos iPhone 6 naar Windows > pakt niet alle fotos? | aniela1977 | Muziek, foto & video | 2 | 28-10-15 14:35 |
Fotos moeten downloaden via icloud/internet | Sambo | iCloud | 2 | 31-07-15 12:33 |
Instellingen icloud, fotos verwijderd van iphone ook verwijderd op icloud | joerijoerijoeri | iPhone algemeen | 14 | 06-02-15 07:12 |
iCloud fotos ophalen | IphoneIpodTouch | iCloud | 2 | 06-08-12 08:50 |
|
|