//

Icloud foto's

Icloud foto's discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik heb een opslag abonnement genomen bij Icloud drive van 50gb. Nu zou ik graag al mijn foto's die op mijn iphone staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-16, 18:14
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard Icloud foto's

Dag iedereen,

Ik heb een opslag abonnement genomen bij Icloud drive van 50gb. Nu zou ik graag al mijn foto's die op mijn iphone staan in de cloud hebben staan. En diegene die op mijn iphone staan verwijderen.

Alle foto's zijn intussen al geupload naar icloud.

Maar ik vind nergens op internet hoe ik deze foto's kan zien op mijn iphone (diegene die dus in de cloud staan). Er staat niets van afbeeldingen op de Icloud drive app. Alleen als ik op de webtoepassing ga zie ik al mijn foto's staan.

Kan er iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik wil dus mijn foto's behouden in de cloud en al diegene die op mijn iphone staan wissen. En dan achteraf wil ik deze foto's in de cloud via een toepassing terug bekijken als ik ze nodig heb via mijn iphone.

Thanks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-16, 18:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees het onderstaande eens door:

https://support.apple.com/nl-nl/HT204264
  #3  
Oud 17-10-16, 18:29
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Heb ik al gedaan. Er staat niets vermeld van hetgeen ik wil doen...
  #4  
Oud 17-10-16, 19:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzdavid Bekijk bericht
Er staat niets vermeld van hetgeen ik wil doen...
Dat komt omdat wat jij wil niet mogelijk is.
  #5  
Oud 17-10-16, 22:00
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je perse het op deze manier wil doen, dan moet je het niet via icloud doen.
Je kan wel binnen photos de opslag verbeteren door de originelen op icloud te zetten en de verkleinde versies op je telefoon te laten.
Je kan niet alle foto's naar icloud zetten en van je telefoon verwijderen.

Als je perse zoiets wil, dan kan je bijvoorbeeld wel een andere cloud provider gebruiken (dropbox/google drive/onedrive). Die hebben allemaal volgens mij een optie om je foto's automatisch te kopieren. Volgens mij was het bij dropbox zo dat nieuwe foto's gekopieerd worden naar dropbox, maar niet verwijderd als je ze van je telefoon/icloud verwijderd.

Dus als je dat perse wil, is dat wellicht een optie.
  #6  
Oud 18-10-16, 10:11
papegaai01 papegaai01 is offline
• iOS 13.2.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb alle foto's geüpload naar Icloud (foto's). Ik heb een nieuw album aangemaakt en daar de foto's in geüpload. Als op mijn iPhone naar mijn foto app ga en dan kan ik het album selecteren en mijn foto's bekijken.
  #7  
Oud 18-10-16, 10:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papegaai01 Bekijk bericht
Als op mijn iPhone naar mijn foto app ga en dan kan ik het album selecteren en mijn foto's bekijken.
En als je in dat album op de iPhone een foto wist is dat plaatje ook weg in de iCloud Fotobibliotheek.
  #8  
Oud 18-10-16, 11:23
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En als je in dat album op de iPhone een foto wist is dat plaatje ook weg in de iCloud Fotobibliotheek.
Niet per se, maar dan maak je het erg omslachtig.

Je kunt een iCloud Album met jezelf delen. Hierin kun je 5000 foto's opslaan die niet van invloed zijn op je iCloud opslag. Deze kun je daarna verwijderen en staan dan niet meer in alle foto's of de filmrol.
__________________
War, war never changes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Foto bibliotheek vol maar geen foto's meer diverd iCloud 2 19-06-16 10:27
uploaded van foto's uit Revel naar iCloud foto's kan het gekke iCloud 0 21-11-15 17:33
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.