//

iCloud synchroniseert notities niet geheel

iCloud synchroniseert notities niet geheel discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gekeken of mijn probleem op het forum voorkwam maar ik ben hem niet in dezelfde vorm tegengekomen. Ik heb een macbook met sierra ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-11-16, 15:30
Edseo Edseo is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Unhappy iCloud synchroniseert notities niet geheel

Ik heb gekeken of mijn probleem op het forum voorkwam maar ik ben hem niet in dezelfde vorm tegengekomen.

Ik heb een macbook met sierra
2 iPads 2 met 9.3.5
1 iPad mini 4 met 10.1.1
1 Iphone 6 met 10.1.1

De apparaten zijn allemaal ingelogd op 1 apple ID. Op alle apparaten aangevinkt om iCloud drive te gebruiken en op alle apparaten ingeschakeld om notities te synchroniseren. Ook heb ik bij allen gecontroleerd of het standaard account iCloud is.

Alle andere onderdelen van iCloud zoals agenda, safari, etc synchroniseert prima.

Bij het synchroniseren van de notities (die allemaal op iCloud staan) gebeurt iets raars en ik probeer het in onderstaand verhaal zo goed mogelijk uit te leggen

* alle notities die ik maak op mijn macbook en iPad 2's synchroniseren dit naar iCloud en zie ik ook op mijn iPad mini en iPhone 6.
*als ik een nieuwe notitie maak op mijn iPad mini of mijn iPhone dan synchroniseert deze notitie niet naar mijn iCloud en kan ik dus ook niet zien op mijn andere apparaten.
*wanneer ik met mijn iPad mini in bestaand notitie een wijziging maak verschijnt deze wijziging wel op al mijn andere apparaten. (dit gebeurt ook pas sinds vandaag want gisteren lukte dit ook niet)
*Als ik dit ook doe op mijn iPhone dan synchroniseert er helemaal niks.

Het heeft het tot voor kort nog wel allemaal gedaan omdat alle notities die nu in mijn iCloud staan juist gemaakt zijn op mijn iPhone en iPad mini. Ik heb het idee dat dit gebeurt na de nieuwste update, maar ik kan nergens online vinden dat dit bij anderen ook voorkomt.

Ik ben er zo eentje die er uiteindelijk wel achterkomt wat ik zelf verkeerd doe en beschouw mezelf best wel als een apple kenner, maar ik ben hier nu al twee dagen mee bezig en ik begrijp het echt niet. Ik heb volgens mij alles gecheckt en aangevinkt wat aangevinkt moet worden maar dit drijft me tot waanzin .....

help?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-17, 21:28
HPCLAUS HPCLAUS is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 1
Unhappy

Beste Edseo,

Ik heb hetzelfde probleem. Alle notities die ik doe op mijn macbook en macpro syncen probleemloos. Alles op gecombineerd met iphone7 10.3.3 niet. Heb jij inmiddels een oplossing?

Groet
HP
  #3  
Oud 06-09-17, 21:45
Edseo Edseo is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi HP,

Ik heb helaas geen antwoord en ook geen verklaring, maar inmiddels werkt het wel weer allemaal bij mij.

Ik werd er zo gek van dat ik nadat ik alle iPads een keer opnieuw opgestart had het er maar bij gelaten heb. Het werkte toen nog steeds niet. ....ik weet niet precies wanneer en ook niet of het nav iets is gebeurd, maar ik merkte op een dag dat mijn notities die op mijn iPad mini en iPhone 6 gemaakt waren ook op de andere apparaten stonden. Ik heb toen alles weer gecheckt en toen lukte al van het bovenstaande wel.

Sorry dat ik je geen bevredigendere antwoord kan geven.
Reageren

Labels
apple, icloud, notities, syncroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
outlook notities synchroniseert niet meer naar iphone 5s azoomers iPhone algemeen 1 08-01-16 11:29
iCloud synchroniseert notities niet belgiumiphone iCloud 11 06-11-15 18:42
notities synchroniseren via icloud gaat niet seije017 iPhone algemeen 1 23-06-15 13:04
iCloud Pages synchroniseert niet BfromB iPhone algemeen 1 31-03-15 10:13
ipad 1 synchroniseert niet met icloud Franz iCloud 3 22-02-12 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.