//

iMac notities synchroniseren iPhone & iPad

iMac notities synchroniseren iPhone & iPad discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een vraag. Ik heb een iPhone 6S, een iPad mini 4 en een iMac met versie 10.10.5. Ik loop al maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-16, 02:40
djm1210 djm1210 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 1
Standaard iMac notities synchroniseren iPhone & iPad

Hoi iedereen,

Ik heb een vraag. Ik heb een iPhone 6S, een iPad mini 4 en een iMac met versie 10.10.5. Ik loop al maanden tegen hetzelfde aan.

De notities die staan op de iMac worden niet gesynchroniseerd met de iPhone en iPad of andersom. Tussen de iPad en de iPhone gaat dat wel, alleen de iMac is dus de boosdoener. Super vervelend!
De notities staan op alle drie de apparaten onder iCloud -> notities, zoals een item hier op de website omschreef.

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-16, 11:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoogstwaarschijnlijk gebruik je op de iPhone en iPad het nieuwe Notities formaat. Dit nieuwe formaat wordt in OS X 10.10.5 Yosemite nog niet ondersteund.

Upgrade de iMac naar macOS 10.12 Sierra. Of indien dat niet kan naar OS X 10.11 El Capitan.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204987
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notities iphone synchroniseren met outlook pianokruk iPhone algemeen 0 19-03-15 12:54
Fotoalbums iPhone synchroniseren met iMac LittlePinkel iPhone algemeen 4 30-04-14 14:35
Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone JeroenBaele iCloud 6 12-02-13 18:45
iMessage synchroniseren op iPad, iPhone en iMac Scirocco iTunes 5 26-05-12 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.