//

Mailaccount "icloud" verwijderd, hoe krijg ik dat terug?

Mailaccount "icloud" verwijderd, hoe krijg ik dat terug? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iCloud account. Bij Mail had ik altijd de volgende accounts op een rijtje staan: - iCloud - gezamelijke mailbox - mailbox van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-17, 22:33
NBP NBP is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard Mailaccount "icloud" verwijderd, hoe krijg ik dat terug?

Ik heb een iCloud account.
Bij Mail had ik altijd de volgende accounts op een rijtje staan:
- iCloud
- gezamelijke mailbox
- mailbox van mijn man
- mailbox van mij
- icloud

Het was mij altijd al een raadsel waarom ik bij mail zowel een iCloud als een icloud (dus eentje met hoofdletter C en eentje met kleine c) had staan, maar had er geen last van, dus nooit aan gezeten.
Sinds een paar weken kreeg ik steeds melding dat het wachtwoord voor het icloud mailaccount niet klopte. Melding telkens weggedrukt. Vanavond was ik het opeens zat, en ik dacht: dat mailaccount gebruiken we toch nergens voor, dat kan wel weg. Ik was in de veronderstelling dat de echte opslag in het iCloud account zat.

Nu is er toch iets mis. Sinds ik dat icloud mailaccount verwijderd heb, ben ik een heleboel notities kwijt. Blijkbaar stond Notities ingesteld op dit icloud account als standaard account??

Vraag is dus: kan ik dit account nog teurgkrijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-17, 08:34
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Je hebt die icloud uit je mail programma verwijderd?
Als het goed is, is er niks aan de hand
Je notities, agenda, en mail van dat icloud account worden vanuit de cloud zichtbaar.
Op het moment dat je de account uit de mail weghaalt staan ze immers nog in de Cloud.

Log eens, via een PC of Mac in in je Icloud, via een webbrowser (firefox of Safari).
www.icloud.com

Daar niks weggooien...

Maak je je account weer aan in het mail programma, dan zullen ze dus weer syncen.
  #3  
Oud 12-01-17, 10:44
NBP NBP is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Hartelijk bedankt voor je antwoord!

Helaas lukt het niet. Blijkbaar waren dat iCloud account (met mijn eigen .net mailadres) en het icloud account (met icloud.com mailadres), toch dezelfde. Want ik kan met beiden inloggen op www.icloud.com met hetzelfde wachtwoord en dan zie ik dezelfde oude notities en zijn mijn nieuwste notities nog steeds nergens te bekennen :-(

Als ik het icloud account weer wil toevoegen aan mijn mailprogramma, geeft 'ie aan dat die al is toegevoegd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"telefoon" perongeluk verwijderd uit beginscherm jeffreytjuhh iPhone algemeen 0 19-06-13 03:12
"De postbus kan niet worden verwijderd op de server" concorddawn iPhone algemeen 2 09-08-12 16:32
Oude sms berichten "zomaar" verdwenen- hoe krijg je ze terug? Lieneminie iPhone algemeen 4 13-04-12 02:26
Outlook 2007: map "deleted messages" van iCloud verwijderd Sir Botex iCloud 2 21-11-11 10:56
Titel+Artist krijg in "Standby" scherm (ervaren gebruiker gevraagd) wb1987 iPhone algemeen 31 06-06-08 15:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.