//

iCloud // iTunes foto's ?

iCloud // iTunes foto's ? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Laat ik beginnen met zeggen dat ik bijna niks snap van iphones etc (in deze opmerking schuilt dus een verzoek om antwoorden MEGA simpel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-05-17, 13:20
Mus78 Mus78 is offline
• iOS 10.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2017
Berichten: 1
Standaard iCloud // iTunes foto's ?

Hoi,

Laat ik beginnen met zeggen dat ik bijna niks snap van iphones etc (in deze opmerking schuilt dus een verzoek om antwoorden MEGA simpel te verwoorden ).

Mijn iphone (5s, 32 gb) zit tjokvol foto's en ik wil die eraf halen.

Nu kun je ze uploaden naar icloud, zover ik begrijp, en een kleinere variant op je iphone laten staan.

Echter, als ik dit wil aanzetten krijg ik de volgende melding:

Foto's die zijn gesynchroniseerd via iTunes worden verwijderd. ........en dan nog wat tekst....en dan: 2598 foto's worden verwijderd.

Uhm.....what to do?

Hoop dat iemand kan en wil meedenken. Alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-17, 15:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Antwoorden hierop is natuurlijk tricky. Als je iets doet en de foto's zijn weg, dan is het per definitie een ander zijn schuld.
Dus in het algemeen . . .
1/ je geeft aan dat je de foto's er af wil halen. Blijkbaar synchroniseerde je eerst je toestel met itunes. Ik weet niet heel veel van macOS, maar daar moet je dus ergens in iTunes fotosynchronisatie aan hebben staan. Zodoende staan de foto's al ergens op je computer en kan je ze daar veiligstellen. Dan heb je in ieder geval een backup.

De optie die je zoekt heet iCloud fotobibliotheek (NIET de photo stream). Als je die aan zet, dan komt daar ook de optie "optimaliseer iPhone opslag" bij. Die laatste zorgt voor de kleine variant op je toestel en de grote in iCloud.

Ik kan niet op je toestel kijken, maar normaal gesproken is het zo dat je lokale foto's wel blijven staan als je iCloud photo bibliotheek aan zet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Foto bibliotheek vol maar geen foto's meer diverd iCloud 2 19-06-16 09:27
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 20:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 12:05
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.