//

Telefoon niet goed gewist?

Telefoon niet goed gewist? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik mijn nieuwe iPhone in gebruik mogen nemen (6s). Mijn oude iPhone (6) heb ik niet meer. Alvorens deze weg te doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-17, 10:20
Michael77 Michael77 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 1
Standaard Telefoon niet goed gewist?

Hallo,

Gisteren heb ik mijn nieuwe iPhone in gebruik mogen nemen (6s).
Mijn oude iPhone (6) heb ik niet meer. Alvorens deze weg te doen ben ik uitgelogd bij Icloud en de telefoon gewist.

Maar nu zie ik op de nieuwe telefoon bij Instellingen->Apple ID een lijst met apparaten waar mijn Icloud ingelogd is.
Hier staat mij oude toestel nog tussen

Hoe kan dit? Het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat er iets mis gegaan is met wissen.

Nu kwam ik op het idee om de oude telefoon uit deze lijst te verwijderen maar dat lukt niet. Ben namelijk de antwoorden op de beveiligingsvragen vergeten voor Apple ID.

Is er iemand die antwoord weet op waarom het toestel nog gewoon weergegeven wordt in de device-list?
Ik maak vooral zorgen over dat wellicht all mijn app's, inclusief whatsapp gewoon nog zichtbaar is op die oude telefoon.

Alvast bedankt.

Kleine Edit: als ik inlog op Icloud via mijn PC en dan naar de active apparaten kijk dan staat de oude telefoon er niet tussen. Enkel de nieuwe 6s en Ipad.


Laatst gewijzigd door Michael77; 10-06-17 om 10:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-17, 22:15
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Bij de meeste topics over beveiligingsvragen stop ik bij iets als "Ben namelijk de antwoorden op de beveiligingsvragen vergeten voor Apple ID."

Ik zou adviseren hiermee gewoon apple te bellen. Ik neem aan dat je je aankoopbewijzen etc nog wel hebt. Dan kunnen ze je vast helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoon niet gewist bij reparatie ruurddevries iPhone algemeen 9 26-08-14 15:32
Iphone 4S batterij ervaringen, goed of niet goed ? Misterx2 iPhone algemeen 27 17-01-14 13:01
kop telefoon apple niet goed? pcsw iPhone algemeen 0 27-10-11 23:55
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode ridouan Jailbreak 3 08-09-10 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.