//

iCloud heeft geen backup gemaakt van app gegevens

iCloud heeft geen backup gemaakt van app gegevens discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iemand heeft meerdere keren de verkeerde wachtwoord op me iphone ingevoerd waardoor ik hem moest resetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb me telefoon na de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-17, 13:44
jobjorgos jobjorgos is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 1
Cool iCloud heeft geen backup gemaakt van app gegevens

Hoi,

Iemand heeft meerdere keren de verkeerde wachtwoord op me iphone ingevoerd waardoor ik hem moest resetten naar fabrieksinstellingen.

Ik heb me telefoon na de reset hersteld met de icloud backup, alles is weer als het oude, behalve de apps, die zijn helemaal leeg/gereset.

Ik had bijv. een fotobewerk programma op me telefoon met iets van 100 fotos die alleen in die app zelf zaten, en die zijn nu dus weg.
Ook had ik een google authenicator app die gereset is waardoor ik niet meer kan inloggen op sommige games.
Op de website van iCloud staat duidelijk dat het ook de app-gegevens opslaat.

Waarom zijn deze dan niet terug te krijgen op me geresetten telefoon?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app, backup, gegevens, icloud, veloren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downgrade van ios9 naar 8.3 -> geen icloud backup joldemans iPhone algemeen 1 09-06-15 14:42
icloud.com geen backup te zien hara_mo iPhone algemeen 2 30-05-14 10:55
WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat? BrutusNLD iCloud 0 10-01-13 15:17
heb geen backup gemaakt maar ben contacten kwijt na update naar iso 5 bramster1 iPhone algemeen 1 26-04-12 00:29
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt Romien iPhone algemeen 0 23-03-10 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.