iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   Apple ID site geeft blanco scherm (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/177418-apple-id-site-geeft-blanco-scherm.html)

quicks 14-06-17 15:47

Apple ID site geeft blanco scherm
 
Als ik inlog op de Apple ID website (appleid.apple.com) krijg ik een blanco scherm. Inloggen gaat goed, password gaat goed, 2 steps authenticatie gaat goed, maar ik krijg een blanco pagina. HEb in de browser the cache en koekjes al gewist maar niets helpt (vriend heeft hetzelfde probleem).. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

BVD

trimix 14-06-17 19:54

of probeer eens een andere webbrowser ? crome ,firefox ,safari enz ?

quicks 14-06-17 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trimix (Bericht 1033221)
of probeer eens een andere webbrowser ? crome ,firefox ,safari enz ?

Dat was wel de oplossing, dank je... Rare is dat Chrome (Windows), IE (Windows, wel wat oudere versie) en Safari(IOS) het niet deden maar dat Edge het wel deed :confused: Makkelijk te beheren zo.....

trimix 15-06-17 09:16

zelf gebruik ik Crome (windhoos) en werkt wel gewoon inderdaad raar ..

Miriam99 17-06-17 13:59

Ik heb precies het zelfde probleem. Helaas geen windows ter beschikking. Ik heb verschillende browsers geprobeerd op mijn Imac en oude windows laptop, cache leeg gemaakt e.d.

Mijn broer kan wel inloggen op dezelfde Imac dat is het vreemde. Met Safari op mijn Ipad lukt het ook niet. Toch wel een behoorlijke blunder van Apple

trimix 17-06-17 21:17

ook voor de ipad zijn en andere webbrowsers ter beschikking niet alleen safari maar de fout kan diversen oorzaken hebben

Miriam99 17-06-17 23:24

Ik heb verschillende browsers geprobeerd. Op mijn Imac en op de Ipad. Ik blijf die blanco pagina krijgen. Vanmiddag Wi-Fi uitgeschakeld op mijn telefoon en het via een ander netwerk geprobeerd. Ook dat mocht niet baten.

Blazez 19-06-17 22:00

Misschien heel iets geks, maar je hebt niet een of andere adblocker oid geïnstalleerd?

Miriam99 20-06-17 19:49

Nee, Blazez ik heb geen adblocker oid geïnstalleerd. Maar naar aanleiding van je sugestie heb ik alle extenties uitgeschakeld. Helaas zonder resultaat. Ik ben nu met Apple support bezig. Die staan voor een raadsel omdat we wel in kunnen loggen (op de zelfde computer) op een ander account en ik kan wel inloggen op met mijn Apple ID gegevens op icloud. Dus ook voor hun een raadsel. Er zouden engineers naar kijken en morgen gaan we verder :-) Het lijkt mij dat het aan de server ligt.

Blazez 21-06-17 22:13

Het was een gokje, maar het zou zo jammer zijn als achteraf het zoiets simpels is :-)
Ik ben benieuwd wat het nu achteraf blijkt te zijn. hopelijk vinden ze wat.

Miriam99 21-06-17 22:26

@Blazez: Ik zou vandaag teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. Waarschijnlijk hebben de engineers nog geen oorzaak of oplossing gevonden. Apple support uit Amerika heeft wel schriftelijk gevraagd of e.e.a. is opgelost. Ze houden in ieder geval een vinger aan de pols. Ik zal iets van mij laten horen of het opgelost is en hoe. Misschien dat een ander daar tzt iets aan heeft.

Blazez 21-06-17 22:29

Dat laatste graag, altijd leuk om de oplossing van een gekke puzzel te zien :-)

Miriam99 13-07-17 08:04

De Update:
Bijna een maand verder kan ik nog niet inloggen op mijn Apple Id-pagina. In de afgelopen weken een aantel test uitgevoerd en en files voor onderzoek naar Apple gestuurd. Alles zonder enig resultaat dus.

In de tussentijd had ik een nieuwe ID aangemaakt waar in probleemloos op kon inloggen. Dit heb ik aan Apple gemeld en een paar keer verzocht mijn oude ID naar een andere server te verplaatsen. Hieraan werd geen aandacht besteed.

Afgelopen zaterdag ontving ik een mail dat ik de maandag daarop gebeld zou worden door de supportafdeling, voor een update m.b.t. het onderzoek. Ik had wat afspraken staan die ik niet allemaal kon verzetten. Ik heb ze gemaild dat ik vanaf 13.00 uur beschikbaar zou zijn. Helaas geen telefoontje ontvangen. Ook de volgende dag niet en ook geen mail met excuses o.i.d., helemaal niks!! Ik was de hele gang van zaken zo zat, dat ik gisteren de nieuwe ID heb geïnstalleerd op mijn iPad en die werkt probleemloos. Dezelfde dag nog een mail verzonden naar de supportafdeling dat ik vond dat zo nogal makkelijk met de tijd omgaan van hun users/klanten. Hierop volgde een zeer zwak excuusje.

Conclusie: men heeft de afgelopen weken geprobeerd te achterhalen wat er fout gaat op de server. Verschillende malen werd mij verteld dat men het probleem niet begreep omdat ik wel kon inloggen op mijn Icloud-pagina. Het belang van de klant -probleemloos werken- stond niet op de eerste plaats. Vorige week is slecht 1 keer het idee geopperd door de support om het account te verplaatsen. Dat hadden ze eerder moeten doen. Een enigszins teleurstellende ervaring. :mad:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.