//

MS Outlook syncen met icloud werkt niet goed

MS Outlook syncen met icloud werkt niet goed discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb deze keer een probleempje dat ik niet opgelost krijg. Ik heb een nieuwe collega en ik mag altijd de instellingen van de iphones doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-17, 10:52
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard MS Outlook syncen met icloud werkt niet goed

Heb deze keer een probleempje dat ik niet opgelost krijg.

Ik heb een nieuwe collega en ik mag altijd de instellingen van de iphones doen en de agenda's moeten met bepaalde personen gedeeld worden en syncen.
Vorige week alles ingesteld voor onze nieuwe collega voor de agenda via icloud en dergelijke. Maar alles werkt, behalve icloud stuurt niets naar outlook. Andersom wel. Dus als we de iPhone nemen, icloud openen in webbrouwser en outlook open zetten op agenda. Alles wat we in outlook zetten, verschijnt op icloud en de iphone. Alles wat we op de iphone zetten, verschijnt op icloud, maar niet in outlook. Hetgeen we ingeven in icloud, verschijnt op de iphone, maar niet in outlook.

Ik heb de invoegtoepassingen nagekeken en die kloppen. Alle andere instellingen ook.

Maar wat nu nog vreemder is, is dat ik vandaag net hetzelfde aan de hand heb. En ik kan ook bij mij het probleem niet vinden. Kan dat te maken hebben met die google work agenda?


Andere collega's hebben geen probleem.



De collega met probleem zit voorlopig nog op een oude laptop met windows 7 en heeft een iPhone 6. Ik zelf zit op windows 10 en heb een iPhone SE.

Iemand een idee waar het probleem kan liggen? Den externe IT'er is ne windows en androidman en heeft hier gene kaas van gegeten waardoor ik dat altijd mag instellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-17, 20:32
AHG AHG is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Standaard MS Outlook syncen met icloud werkt niet goed

Hi,

ik heb sinds kort hetzelfde probleem: sync gaat wel goed van Outlook richting iCloud, maar Outlook krijgt geen wijzigingen binnen vanaf iCloud.

Na enig zoeken op dit forum heb ik het volgende geprobeerd: uitloggen uit icloud en opnieuw inloggen. Dan wordt alles opnieuw opgestart en ingesteld en werkt het synchroniseren weer in beide richtingen!

Groet

Laatst gewijzigd door AHG; 09-10-17 om 20:46.
  #3  
Oud 09-10-17, 22:37
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Werkt bij ons niet. Lijdensweg 😂
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda's outlook en ipad syncen met icloud werkt niet goed chrisd1 iPad algemeen 2 07-07-15 07:02
IOS Outlook: Na update (1.1.0) werkt personen tab niet goed TPO iPhone Apps 0 17-03-15 11:56
outlook agenda werkt niet goed samen met iphone ricooo1997 Desktop-applicaties 6 22-07-13 08:58
outlook agenda werkt niet goed samen met icloud ricooo1997 iCloud 0 24-04-13 19:58
synchronisatie met Outlook werkt niet goed IneM iPhone algemeen 1 01-11-10 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.