//

Uitnodigingen accepteren in iCloud agenda lukt niet

Uitnodigingen accepteren in iCloud agenda lukt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb iCloud agenda maar eens in gebruik genomen. Ik heb vanaf mijn werkmail (MS Exchange) een afspraak gemaakt en mezelf (iCloud agenda) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-17, 09:05
OmeWillem OmeWillem is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 26
Standaard Uitnodigingen accepteren in iCloud agenda lukt niet

Beste allemaal,

Ik heb iCloud agenda maar eens in gebruik genomen. Ik heb vanaf mijn werkmail (MS Exchange) een afspraak gemaakt en mezelf (iCloud agenda) uitgenodigd.

Vraag 1: Ik ontvang de uitnodiging op mijn iPhone, maar er zit geen bijlage (.ics bestand) in. Op mijn iPhone kan ik de uitnodiging dus niet accepteren. Hoe los ik dit op?

Vraag 2: Ik ontvang de uitnodiging op mijn MacBook (in de Mail applicatie) wel met bijlage, al kan ik niet direct reageren op de uitnodiging. Ik moet met de rechtermuisknop op de ics bijlage klikken en daar accepteren. Kan dit niet wat simpeler?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, agenda afspraken, icloud, uitnodiging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontvang geen agenda uitnodigingen in agenda app mathijsgaas iCloud 2 19-03-18 17:07
Uitnodigingen/vergaderverzoeken op welk adres iCloud agenda? PDD iCloud 0 08-10-14 20:52
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren ManonJ iCloud 2 10-10-13 15:36
iOS7 Voorwaarden accepteren lukt niet PeHa5772 iPhone algemeen 11 06-10-13 21:59
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items Cybex iTunes 3 26-10-08 15:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.