//

Foto's vanuit iCloud overzetten naar nieuwe iPhone

Foto's vanuit iCloud overzetten naar nieuwe iPhone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een iPhone 8 plus gekocht. Voor het overzetten van mijn apps/gegevens heb ik gebruik gemaakt van de iCloud reservekopie. Eigenlijk is alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-17, 03:19
mh96 mh96 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 1
Standaard Foto's vanuit iCloud overzetten naar nieuwe iPhone

Ik heb gisteren een iPhone 8 plus gekocht. Voor het overzetten van mijn apps/gegevens heb ik gebruik gemaakt van de iCloud reservekopie. Eigenlijk is alles netjes overgezet (al mijn apps, contacten, notities), behalve mijn foto's.

Op mijn oude iPhone had ik de iCloud-fotobibliotheek ingeschakeld staan, dit heb ik ook op mijn nieuwe iPhone ingeschakeld. Mijn oude foto's en video's komen echter niet bij mijn albums te staan.

Op de Apple website heb ik inmiddels het volgende gelezen:

"iCloud-reservekopieën bevatten bijna alle gegevens en instellingen die op het apparaat zijn bewaard. De volgende gegevens worden niet opgenomen in een iCloud-reservekopie:
Gegevens die al in iCloud worden bewaard, zoals Contacten, Agenda's, Notities, Mijn fotostream en iCloud-fotobibliotheek

..."

Ik vind het wel vreemd dat mijn contacten en notities wel zijn overgezet, maar mijn foto's niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-17, 19:04
henk004 henk004 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: NL
Berichten: 36
Standaard

Hier hetzelfde probleem! Ben erg benieuwd naar de oplossing
  #3  
Oud 28-09-17, 00:09
henk004 henk004 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: NL
Berichten: 36
Standaard

Opgelost!!
Om je foto's en video's naar een iPhone, iPad of iPod touch met iOS 8 te downloaden:
1. Verbind het apparaat met een stroombron en Wi-Fi.
2. Ga naar 'Instellingen' en tik op 'iCloud', selecteer vervolgens 'Foto's'.
3. Tik op 'Download' en 'Bewaar originelen

En dan geduld
Reageren

Labels
foto's overzetten, icloud, icloud-fotobibliotheek, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto vanuit mail overzetten naar fotogalerij Betsie iPhone algemeen 3 05-10-16 23:16
Muziek en foto's overzetten naar nieuwe Iphone pini iPhone algemeen 2 25-11-13 13:08
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad Ver$uZ Motorsport iPhone algemeen 3 11-05-13 17:07
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe joekainie Muziek, foto & video 1 03-09-12 18:18
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.