//

geen smsen meer via Ipad/Macbook en streamingsissues met Apple TV

geen smsen meer via Ipad/Macbook en streamingsissues met Apple TV discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb twee vraagjes: ben de eigenaar van een ipad2, een iPhone 5S en een Macbook Air en boven staat een Apple tv. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-17, 07:55
Elbuvic Elbuvic is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 7
Standaard geen smsen meer via Ipad/Macbook en streamingsissues met Apple TV

Hallo

Ik heb twee vraagjes: ben de eigenaar van een ipad2, een iPhone 5S en een Macbook Air en boven staat een Apple tv.

Mijn eerste vraag betreft de iPad, iPhone, macbook. Sinds enkele weken valt het me op dat iMessage werkt op alle drie de toestellen, maar ik kan ineens geen 'gewone' smsen sturen via de macbook en de iPad. Alle toestellen, op de iPhone na, hebben de meest recente update. heb dat ramgeheugen van de macbook gereset enz.

Als ik in de instellingen ga kijken van de macbook en iPad, dan komt mijn telefoonnummer er niet in voor, enkel mijn apple id-email. Uitloggen en inloggen heeft geen zin. Bij FaceTime doet zich hetzelfde voor. Kan wel via iPhone bellen met macbook.

Het internet heeft tot nu toe geen soelaas geboden.

Mijn tweede vraag betreft de Apple TV. Hiermee kan ik Yeloplay van Telenet niet meer streamen naar mijn tv boven. Krijg zwart scherm op tv (zelfs het menu is niet zichtbaar op de tv, terwijl deze wel verschijnt op de macbook (waarmee ik stream). Het is een Apple TV 3, ook weer geüpdatet. helaas kan ik niet zeggen of dit ook gebeurt met de iPad of iPhone (wilde het proberen, maar de app liep vast)
Ook heb ik nog niet gecheckt of dit ook gebeurt met andere video-apps of sites op het internet.

Dus wat betreft vraag 1: komt dit omdat ik nog iOS 10 op de iPhone heb staan? of is er een andere reden van dit probleem?

En kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is met de apple tv?

Ik denk zelfs dat beide problemen zich op ongeveer hetzelfde moment zijn beginnen voordoen.

Alvast bedankt!

Grtjs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data diegonicolas iPhone algemeen 5 28-11-12 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.