//

Muziek afspelen vanuit cloud

Muziek afspelen vanuit cloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een vraag: is er een alternatief voor iTunes match? Ik ben muzikant en heb vrijwel alleen maar muziek in iTunes staan die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-18, 20:06
RoelTrompet RoelTrompet is offline
• iOS 11.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 1
Standaard Muziek afspelen vanuit cloud

Hallo!

Ik heb een vraag: is er een alternatief voor iTunes match? Ik ben muzikant en heb vrijwel alleen maar muziek in iTunes staan die ik zelf gemaakt heb, of van cd's geïmporteerd heb. Als ik muziek via de cloud wil afspelen op mijn iPhone komen alleen de in iTunes gekochte media in beeld.

Nu weet ik dat er zoiets bestaat als iTunes match, en dan kan ik mijn hele bibliotheek beschikbaar maken voor de cloud, en dus mijn iPhone. Dat kost echter geld, en ik vind het van de gekke dat ik zou moeten betalen om mijn eigen muziek op mijn eigen iPhone vanuit mijn eigen cloud af te spelen. Voor zowel de iPhone als de cloud betaal ik immers ook al.

Zijn er alternatieven? Hoeft geen fancy spul te zijn, gewoon een degelijke app die muziek afspeelt op mijn iPhone en een manier om mijn hele bibliotheek vanuit de cloud beschikbaar te krijgen.

Bij voorbaat dank!

Roel van Wijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-18, 08:54
mentalmayhem's schermafbeelding
mentalmayhem mentalmayhem is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Bostroë
Berichten: 18
Standaard

https://mashtips.com/ios-cloud-music-player-apps/

deze mss?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools