//

Inloggen op iCloud op Windows 10

Inloggen op iCloud op Windows 10 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de P.C. met Windows 10 van mijn vrouw heb ik het iCloud Controlepanel geïnstalleerd. Alles synchroniseert perfect, alleen moet er na iedere keer opstarten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-18, 03:02
schoe459's schermafbeelding
schoe459 schoe459 is offline
• iOS 12.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 40
Standaard Inloggen op iCloud op Windows 10

Op de P.C. met Windows 10 van mijn vrouw heb ik het iCloud Controlepanel geïnstalleerd. Alles synchroniseert perfect, alleen moet er na iedere keer opstarten de Apple ID gegevens ingevuld worden. En dit gaat dan met een 2 stapsverificatie door het invoeren van een nummer. Is het mogelijk om dit maar éénmalig te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-18, 15:32
pmania pmania is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2018
Berichten: 2
Standaard

Bij mij was dit naar mijn weten wel zo, ik weet niet hoe dat bij de rest is ?
Ik heb net mijn pc weer opnieuw geinstalleerd met Windows 10, en heb iCloud nog niet opnieuw geinstalleerd.

Misschien als het iCloul Controlepanel op meerdere desktops staat dat je dan wel iedere keer opnieuw moet aanmelden bij iCloud omdat je dan wisselt van Desktop, zoja dit zou je makkelijk even na kunnen gaan dan. Gewoon even de dezelfde desktop opnieuw opstarten en dan kijken of je wel of niet weer opnieuw moet aanmelden bij iCloud.
  #3  
Oud 22-07-18, 21:20
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hier ook een Windows 10 machine met iCloud software er op, maar ik heb maar 1x in het begin de inloggegevens in moeten voeren. Daarna nooit meer.
Misschien een keer helemaal verwijderen en opnieuw er opzetten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen in I-cloud lukt niet met Windows pc deedose iCloud 5 09-05-18 22:45
kan niet inloggen op Icloud Control Panel voor Windows svenvg93 iCloud 3 08-05-15 09:36
iCloud start niet meer op in Windows 7 na nieuwe installatie van Windows. pantahduc iCloud 6 18-02-15 21:17
Inloggen iCloud Adagio iCloud 0 03-10-12 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.