//

iCloud geeft op laptop niet alle foto's weer

iCloud geeft op laptop niet alle foto's weer discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit al een tijd met een probleem dat ik maar niet opgelost krijg. Ik heb iCloud op mijn laptop, zodat deze alle foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-18, 13:48
WendyMeijer WendyMeijer is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2018
Berichten: 1
Exclamation iCloud geeft op laptop niet alle foto's weer

Hallo,
Ik zit al een tijd met een probleem dat ik maar niet opgelost krijg. Ik heb iCloud op mijn laptop, zodat deze alle foto's kan synchroniseren. Echter doet hij dit dus niet. Ik kan wel foto's van twee jaar geleden terugvinden, maar foto's die ik gister opgeslagen of gemaakt heb niet. Als ik iCloud via internet open, staan hier echter wel alle foto's. Staat er ergens een instelling verkeerd of is er meer aan de hand?

Ik heb sinds ongeveer een jaar een iPhone 6s plus (overgenomen). Hiervoor had ik een iPhone SE.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
facebook geeft niet alle nieuwsberichten weer croky73 iPhone Apps 4 24-10-12 08:26
Windows: Itunes geeft niet alle reservekopieen weer SeFix iTunes 0 18-12-11 21:32
Thema geeft niet alle icoons weer? Skavatar Jailbreak apps en thema's 5 03-03-11 00:50
Alle foto's van laptop ineens op telefoon?! aliciakeysfan89 Archief 1 27-04-10 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.