//

iCloud Drive problemen in Mojave

iCloud Drive problemen in Mojave discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het bijwerken naar Mojave heb ik een aantal problemen waar ik niets over kan vinden. Ik krijg het volgende venster. Ik heb zelf het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-18, 23:59
antonp antonp is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard iCloud Drive problemen in Mojave

Na het bijwerken naar Mojave heb ik een aantal problemen waar ik niets over kan vinden. Ik krijg het volgende venster. Ik heb zelf het idee dat het met rechten van bestanden heeft te maken.

InDesign CC2017 wil ook niet starten omdat de voorkeuren niet bereikt kunnen worden.

Mijn machine is een MacBook Pro 2017.

Nu de vraag

Is iemand van jullie tegen dit probleem aangelopen en er een oplossing voor gevonden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-18, 10:12
antonp antonp is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Dank. Ik heb de vraag daar ook neergelegd. Het roept wel weer een andere vraag op. Waarom zijn de techneuten hier weggejaagd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. Petruss iCloud 7 04-10-15 01:00
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) Patje97 iCloud 11 05-12-14 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.