//

Problemen met icloud voor windows

Problemen met icloud voor windows discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows op. Nu heb ik Icloud voor windows hierop geïnstalleerd, alle stappen doornomen en al een paar keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-18, 21:50
Yvelyne Yvelyne is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2018
Berichten: 3
Question Problemen met icloud voor windows

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows op.

Nu heb ik Icloud voor windows hierop geïnstalleerd, alle stappen doornomen en al een paar keer icloud hersteld omdat dit gevraagd word (zie foto bovenaan) na deze wijziging vraagt de pc om opnieuw op te starten wat ik ook heb gedaan maar helaas blijft hij het altijd vragen..

Dus nu zit ik met het probleem dat ik mijn agenda wel gekoppeld heb gekregen (de afspraken staan er) maar dat ik kan niet zoeken (zie onderste foto) alsook mijn email van icloud komt niet binnen...

Iemand die mij uit de nood kan helpen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Collage 2018-10-17 21_42_52.jpg‎ (165,2 KB, 9x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-18, 23:23
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard

Heb je icloud al eens ge-deinstalleerd en terug geinstalleerd om te zien of het probleem is opgelost?
  #3  
Oud 18-10-18, 08:50
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Mja... Windows...

Ik moet op m'n werk ook met Windows 10 werken... Begrijp niet dat iemand dat zelf ooit zou willen kopen...
  #4  
Oud 18-10-18, 15:29
Yvelyne Yvelyne is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2018
Berichten: 3
Standaard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 October 2018 om 15:30 ----------

[/COLOR]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albert84 Bekijk bericht
Heb je icloud al eens ge-deinstalleerd en terug geinstalleerd om te zien of het probleem is opgelost?
Dit heb ik net geprobeerd alsook me aan en afgemeld maar helaas nog niets nog steeds dezelfde meldingen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 October 2018 om 15:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlankStar Bekijk bericht
Mja... Windows...

Ik moet op m'n werk ook met Windows 10 werken... Begrijp niet dat iemand dat zelf ooit zou willen kopen...
Om de kosten te beperken heb ik een windows model gekocht
Hp pavilion
  #5  
Oud 19-10-18, 10:49
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

"goedkoop is duurkoop"

Dan koop ik nog liever een twee jaar oude tweedehands MacBook pro, maar daar ben je nu vet mee natuurlijk.

Ik hoop alleszins je het opgelost krijgt.
  #6  
Oud 19-10-18, 10:54
Yvelyne Yvelyne is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2018
Berichten: 3
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlankStar Bekijk bericht
"goedkoop is duurkoop"

Dan koop ik nog liever een twee jaar oude tweedehands MacBook pro, maar daar ben je nu vet mee natuurlijk.

Ik hoop alleszins je het opgelost krijgt.
Persoonlijk vind ik Appel de laatste jaren minder en minder, door de updates verouderen toestellen sneller... mijn broer heeft alles van appel en die rade me ook aan om dit niet te doen omdat het niet prijswaardig meer is...

De laptop die ik nu heb gekocht is ook niet van de goedkoopste hoor

Ik hoop idd dat ik het gelinkd krijg, op mijn vaste pc is dit gelukt zonder problemen... enkel op de laptop doet hij lastig
  #7  
Oud 19-10-18, 21:59
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard

Misschien kan dit je helpen Hulp bij het gebruik van Outlook met iCloud voor Windows OF How to use iCloud for Windows

Verder Is het denk ik een goed idee om de Microsoft Community website te bezoeken en je aan te melden (rechtsboven). Je kan daar trouwens ook gewoon in het Nederlands je vraag stellen.

Laatst gewijzigd door Albert84; 19-10-18 om 22:39.
  #8  
Oud 22-10-18, 09:43
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvelyne Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik Appel de laatste jaren minder en minder, door de updates verouderen toestellen sneller... mijn broer heeft alles van appel en die rade me ook aan om dit niet te doen omdat het niet prijswaardig meer is...
M'n vriendin heeft MacBook Air van 4 jaar oud met OS X Mojave (nieuwste versie die nog geen maand oud is dus) en dat ding draait nog altijd perfect hoor

Maar iedereen moet kopen wat hij wil natuurlijk, maar begrijp niet goed wat je bedoelt dat ze sneller verouderen door updates of ze niet prijswaardig meer zijn. Mac's blijven sowieso langer werken dan pc's met de nieuwste OS en die nieuwe MacBook Pro swingen de pannen van het dak qua performantie.

Enkel de gewone MacBook moet je niet kopen omdat die elke moment een update kan krijgen. (ik gok op de event van 30 oktober, samen met de nieuwe iPads)
  #9  
Oud 22-10-18, 18:12
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlankStar Bekijk bericht
M'n vriendin heeft MacBook Air van 4 jaar oud met OS X Mojave (nieuwste versie die nog geen maand oud is dus) en dat ding draait nog altijd perfect hoor

Maar iedereen moet kopen wat hij wil natuurlijk, maar begrijp niet goed wat je bedoelt dat ze sneller verouderen door updates of ze niet prijswaardig meer zijn. Mac's blijven sowieso langer werken dan pc's met de nieuwste OS en die nieuwe MacBook Pro swingen de pannen van het dak qua performantie.

Enkel de gewone MacBook moet je niet kopen omdat die elke moment een update kan krijgen. (ik gok op de event van 30 oktober, samen met de nieuwe iPads)
Ik heb andere ervaringen. Mijn Windows 7 pc werkt nog altijd perfect en ik heb hem meer als 5 jaar. Mijn macbook heb ik al weggedaan, dat ding had ik nauwelijks 2 jaar.
  #10  
Oud 23-10-18, 09:17
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albert84 Bekijk bericht
Ik heb andere ervaringen. Mijn Windows 7 pc werkt nog altijd perfect en ik heb hem meer als 5 jaar. Mijn macbook heb ik al weggedaan, dat ding had ik nauwelijks 2 jaar.
Windows 7 is niet echt de nieuwste OS-versie, niet?

Meeste mensen die na jaren Windows een Mac proberen, doen hem vaak weg omdat ze proberen werken met een Windows-logica, en dan lijkt het allemaal niet handig te zijn. Klein concreet voorbeeld: op een pc werk je vaak met je explorer waarin je mapjes met bestanden en dergelijke plaatst. Op een mac is het de bedoeling van je finder zoveel mogelijk links te laten liggen en met de apps te werken. Het zal je worst wezen waar je pages-document zich bevindt, Pages weet het zelf wel. Beetje zoals op je iPhone, waar je ook niet weet waar alles zit in het systeem.
  #11  
Oud 24-10-18, 18:09
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlankStar Bekijk bericht
Windows 7 is niet echt de nieuwste OS-versie, niet?

Meeste mensen die na jaren Windows een Mac proberen, doen hem vaak weg omdat ze proberen werken met een Windows-logica, en dan lijkt het allemaal niet handig te zijn. Klein concreet voorbeeld: op een pc werk je vaak met je explorer waarin je mapjes met bestanden en dergelijke plaatst. Op een mac is het de bedoeling van je finder zoveel mogelijk links te laten liggen en met de apps te werken. Het zal je worst wezen waar je pages-document zich bevindt, Pages weet het zelf wel. Beetje zoals op je iPhone, waar je ook niet weet waar alles zit in het systeem.
Idd, verkeerd gelezen. Hehe, nee Windows is idd geen nieuwste ios. Ja, logisch dat veel mensen zo denken. Een andere manier van denken zoals je zelf al aangeeft. Windows vs Mac. Ik had een macbook, maar intussen dus weg gedaan. Windows 7 pc heb ik nog altijd, welke trouwens nu al een tijdje geupgrade naar Windows 10. Je voorbeeld is een mooie. De knop moet om. Ik vind dat er sowieso verschil zit tussen een Mac gebruiken en bv. een Ipad of Iphone. Ipad en Iphone is imo gebruiksvriendelijker dan een mac.
  #12  
Oud 25-10-18, 08:51
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Is logisch aangezien de functionaliteiten veel beperkter zijn op een iDevice tov een Mac.

Toen ik mijn vriendin leerde kennen, had ze sinds een maand of vijf een MacBook Air. Gekocht met de motivatie dat die mooi en cool zijn, maar ze was enorm teleurgesteld omdat het zo onhandig werkte. Na een beetje uitleg en tips zou ze nu nooit meer een pc willen. Ze speelt ondertussen met de virtuele desktops, exposé en gestures.
De MacBook Air heeft ondertussen al wat ouderdom en ze wacht nu op de event van 30 oktober om misschien een MacBook Pro te kopen ;-)

Enige spijtige van Apple is volgens mij, dat er geen soort van ingebouwde mini-cursusjes zitten voor mensen die van Windows komen. Ze gaan hun Mac gebruiken zoals een pc en hebben geen enkel idee van al de dingen die een Mac kan die Windows niet kan, wat meer dan logisch is natuurlijk. En dat is zonde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud start niet meer op in Windows 7 na nieuwe installatie van Windows. pantahduc iCloud 6 18-02-15 20:17
Foto sync problemen icloud > windows bing69 iCloud 8 20-02-14 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.