//

iCloud leeg, maar toch 7GB gebruikt voor "documenten"

iCloud leeg, maar toch 7GB gebruikt voor "documenten" discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iCloud is helemaal leeg, maar toch blijft er staan dat ik 7GB aan "documenten" gebruik. iCloud drive is leeg, en reservekopijen zijn verwijderd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-19, 22:38
Twangraus Twangraus is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2017
Berichten: 3
Standaard iCloud leeg, maar toch 7GB gebruikt voor "documenten"

Hallo,

Mijn iCloud is helemaal leeg, maar toch blijft er staan dat ik 7GB aan "documenten" gebruik. iCloud drive is leeg, en reservekopijen zijn verwijderd. Ik werk vanaf mijn mac nu, gezien mijn iPhone defect is. Ik zou graag mijn opslag terug zetten van 50GB naar 5Gb, maar dit kan niet omdat er teveel geheugen gebruikt wordt. Please help!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2019-06-22 om 22.34.59.png‎ (415,7 KB, 11x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-19, 19:52
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb zoiets ook ooit gehad.Kwam er uiteindelijk op neer dat er verwijderde foto's en videos ergens waren blijven hangen.
Heeft me heel veel zoekwerk gekost (mischien hier op het forum zelfs nog wel terug te vinden).

Mara eind van het verhaal was dat ik contact heb opgenomen met Apple. Ik ben toen met een support medewerker bezig geweest eea uit te zoeken.

Op een gegeven moment konden ze daar iets terugzetten waardoor die fotos en video's ineens weer toegankelijk waren voor me.

Zo kon ik ze netjes verwijderen en toen was het probleem opgelost.



ALS het hetzelfde is, dan ga je het dus niet zelf kunnen oplossen. Daar heb je echt de support afdeling voor nodig.
Reageren

Labels
icloud, leeg, opslag, vol



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lokaliseren en verwijderen van "Documenten en gegevens" RutgerWolters024 iPhone algemeen 1 27-10-15 21:49
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Windows: "Deze iPhone kan niet worden gebruikt" Ppim iTunes 0 22-01-12 00:31
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.