//

iCloud, mijn extra opslag lijkt kwijt op nieuwe iPhone

iCloud, mijn extra opslag lijkt kwijt op nieuwe iPhone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs de iPhone 6 van m'n nichtje ingeruild voor een 8 plus, had ze hard voor gespaard en eindelijk gelukt. In juni heeft ze op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-19, 12:40
CarienM CarienM is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 1
Standaard iCloud, mijn extra opslag lijkt kwijt op nieuwe iPhone

Onlangs de iPhone 6 van m'n nichtje ingeruild voor een 8 plus, had ze hard voor gespaard en eindelijk gelukt. In juni heeft ze op haar iPhone met een iTunes kaart extra opslag gekocht in haar iCloud, 12 euro afgeschreven voor een jaar lang 50 gb extra. Op haar nieuwe iPhone lijkt deze compleet te ontbreken. Er blijft gevraagd worden om nieuwe betaalmethode. Er staat op de iTunes card die opgenomen is nog 19 cent. Dat is uiteraard niet genoeg voor nieuwe aankopen, maar de oude aankoop is dus ook niet zichtbaar.

Iemand enig idee hoe zij weer over haar eigen opslag kan beschikken? Meedoen in mijn eigen Apple Family is geen optie. Bij haar thuis is zij de enige met een Apple device.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alweer mijn totale opslag kwijt op mijn iphone 5s Hippo51 iPhone algemeen 10 31-12-15 04:35
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.