//

Family leden zien mijn devices

Family leden zien mijn devices discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit met de uitdaging dat mijn ex mijn devices ziet op haar account. Family sharing is ingeschakeld, voornamelijk om de agenda eenvoudig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-19, 16:09
mischa72 mischa72 is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Sittard
Berichten: 40
Standaard Family leden zien mijn devices

Beste mensen,

Ik zit met de uitdaging dat mijn ex mijn devices ziet op haar account. Family sharing is ingeschakeld, voornamelijk om de agenda eenvoudig te kunnen delen. Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om eenvoudig een gedeelde agenda te maken buiten Family Sharing om of is het mogelijk om ervoor te zorgen dat zij mijn devices niet ziet. Ik deel dus geen locatie, die ziet ze dus ook niet, maar ze ziet wel mijn devices.

Met vriendelijke groet,
Mischa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-19, 15:59
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Je kan toch zonder problemen een agenda delen met een niet-familielid ?
Als eerste een nieuwe agenda aanmaken en dan de ander via een Apple-id uitnodigen.
De ander accepteert de uitnodiging en klaar.
  #3  
Oud 15-10-19, 21:24
mischa72 mischa72 is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Sittard
Berichten: 40
Standaard

Dat zou kunnen, maar dan zou ik de gedeelde agenda volledig opnieuw moeten vullen. Kan ik ook de "persona non grata" uit het gezin verwijderen en vervolgens uitnodigen vanuit dezelfde gemeenschappelijke agenda?
  #4  
Oud 15-10-19, 22:01
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als jij de hoofd eigenaar van de familie setup bent (familiehoofd? Geen idee hoe het precies heet zo) dan kan je volgens mij een ander uit de familie instellingen weghalen.

En je kan bij de instellingen van de betreffende agenda ook het delen met de persoon beeindigen.
  #5  
Oud 17-10-19, 00:14
mischa72 mischa72 is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Sittard
Berichten: 40
Standaard

Hallo,

Volgens mij is het gelukt, eerst uit de familie mikken en vervolgens alleen in de agenda toevoegen. Bedankt voor de assistentie.

Groeten,
Mischa
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De randen van mijn XCode project vallen weg op kleine devices Sander26 Ontwikkelen voor iOS 3 20-09-17 17:12
grafisch probleem op al mijn apple devices NielsG046 iPhone algemeen 7 12-09-17 03:32
foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone BerendVdb iPhone algemeen 0 29-04-15 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.