//

Set up nieuwe iPhone via iCloud onvolledig

Set up nieuwe iPhone via iCloud onvolledig discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Deze week heb ik mijn nieuwe iPhone 11 in gebruik genomen. Ik wist nog niet van de mogelijkheid om de telefoons direct met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-19, 11:33
Moussie Moussie is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 2
Standaard Set up nieuwe iPhone via iCloud onvolledig

Dag allemaal,

Deze week heb ik mijn nieuwe iPhone 11 in gebruik genomen. Ik wist nog niet van de mogelijkheid om de telefoons direct met elkaar te verbinden, dus ik heb de set-up van de nieuwe telefoon gedaan via een iCloud back-up van mijn oude iPhone 6. Dit leek helemaal gelukt, tot ik een specifieke foto zocht en niet kon vinden.

Het blijkt nu dat een (klein) deel van mijn foto's mist. De fout zit hem denk ik niet in dat ik foto's überhaupt niet geback-upt had, want zo'n 1.700 zijn wel op de nieuwe telefoon terechtgekomen. Maar op de oude telefoon stonden er 2.310. Ook mis ik veel albums waarin ik foto's had gestructureerd. Net van het eerste jaar van mijn dochtertje dus wel de moeite te achterhalen.

Inmiddels ben ik al een paar dagen aan de gang met instellingen aanpassen en nieuwe foto's maken, dus de hele telefoon opnieuw instellen vind ik een beetje zonde. Heeft iemand misschien een tip hoe of waar ik een oplossing kan vinden hiervoor? Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Moussie; 24-10-19 om 14:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-19, 22:25
Moussie Moussie is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2019
Berichten: 2
Standaard

Ter info, probleem is opgelost. Het bleek een synchronisatie probleem in de oude telefoon. Kan niet vinden hoe ik dit topic kan verwijderen dus doe het maar even zo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Mail start onvolledig op Mac bart schmidt Desktop-applicaties 17 05-08-17 12:02
Ipad Air mail onvolledig 'download resterende ... Kb' Staafken007 iPad algemeen 0 05-03-14 20:14
Windows: Onvolledig album iTompie iTunes 0 31-01-12 21:11
Icloud synchroniseerd onvolledig. redlaB iCloud 5 07-11-11 09:32
download via cydia onvolledig jazzvogel Jailbreak apps en thema's 2 11-08-09 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.