//

Foto's verdwenen van Iphone maar niet van iCloud

Foto's verdwenen van Iphone maar niet van iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een nieuwe iPhone 11. Na heel veel moeite toch eindelijk met een reservekopie hem kunnen installeren. Alles gelukt en wel. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-19, 00:37
demizoons1 demizoons1 is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2019
Berichten: 1
Unhappy Foto's verdwenen van Iphone maar niet van iCloud

Hallo,

Ik heb net een nieuwe iPhone 11.
Na heel veel moeite toch eindelijk met een reservekopie hem kunnen installeren. Alles gelukt en wel. Er stonden +- 9000 foto's op iCloud en zo ook op mijn nieuwe telefoon. Alles was oke, meer dan genoeg vrije ruimte op iCloud, alles gesynct en in orde. Maar toen ik rustig door mijn foto's heen wilde gaan om eventueel wat oude foto's te verwijderen, had ik nog maar +- 2000 foto's op mijn toestel staan…
iCloud gecheckt en daar is niks vanaf, het is enkel en alleen het toestel..

iCloud foto's delen staat nogsteeds aan en heeft niet uitgestaan op dit toestel, hij is als het goed is ook klaar met uploaden en dergelijke dus ik snap er niks van.. Ook is er bij mijn opslag niks verandert en neemt het nog steeds net zo veel GB in beslag als eerst.. Als ik via mijn Macbook op iCloud kijk staat ook echt alles nog precies zoals eerst.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen met hoe ik mijn foto's terug krijg op mijn toestel??

Dank is groot!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto aantal verschil, foto's, foto's kwijt, icloud, nieuwe iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's uit iCloud, maar toch op iPhone laten staan raverke95 iPhone algemeen 9 02-01-19 10:53
Foto's bewaren in iCloud maar niet op iPhone thomas999 iCloud 9 15-11-16 19:43
iCloud Foto bibliotheek vol maar geen foto's meer diverd iCloud 2 19-06-16 09:27
iCloud: foto's van contacts verdwenen? mvveelen iCloud 0 18-11-11 07:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.