//

oude iPhone reservekopie terughalen half jaar geleden

oude iPhone reservekopie terughalen half jaar geleden discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het overzetten van een iCloud reservekopie naar een nieuwe iPhone 7 in Maart afgelopen jaar zijn er naar ik nu pas achter kom heel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-19, 14:33
ankevandam ankevandam is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard oude iPhone reservekopie terughalen half jaar geleden

Tijdens het overzetten van een iCloud reservekopie naar een nieuwe iPhone 7 in Maart afgelopen jaar zijn er naar ik nu pas achter kom heel veel foto’s verdwenen. Nu had ik mijn oude iPhone nog dus ik dacht even opladen en dan heb ik mijn oude foto’s terug maar ik zie tot mijn verbijstering dat alles op die oude iPhone gesynchroniseerd is met precies dezelfde foto’s van mijn nieuwe iPhone. Op de oude iPhone staan nu ook alle foto’s die in het afgelopen half jaar gemaakt zijn en mijn oude foto’s zijn dus foetsie. De foto’s die ik zocht zijn dus schijnbaar overschreven door alle nieuwe foto’s helaas. Kan er ergens nog een back-up staan van voor maart 2019 sop mijn oude iPhone als ik die terugzet naar fabrieksinstellingen ? zonder dat ik ook alles kwijt raak op mijn nieuwe iPhone en alles elkaar overschrijft ? Bij de reservekopieën in mijn iPhone staan echter geen kopieën van voor maart 2019 genoemd dus ik ben bang dat er nergens reservekopieën meer te vinden zijn. Wie weet raad ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.