//

Twee foto accounts samengevoegd annuleren

Twee foto accounts samengevoegd annuleren discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Deze zomer volgende situatie gehad: Vriend van mij vraagt onze iPad voor in de auto naar filmpjes te kunnen kijken. Hij logt in met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-20, 16:20
Takin Takin is offline
• iOS 13.3
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Gent
Berichten: 10
Lightbulb Twee foto accounts samengevoegd annuleren

Goedemiddag

Deze zomer volgende situatie gehad:
Vriend van mij vraagt onze iPad voor in de auto naar filmpjes te kunnen kijken. Hij logt in met zijn appleID op onze iPad, alles loopt goed.
Bij zijn terugkeer probeer ik hem uit te loggen en krijg ik de vraag of de foto's verwijderd moeten worden (of iets dergelijks). Ik klik waarschijnlijk op neen, en nu heb ik een probleem.

Ik heb een heel pak foto's in mijn iCloud bibliotheek die van hem zijn. Kan ik die eenvoudig terug wissen? Er zijn er ook een pak die geen voorbeeld meer geven, waar ik enkel een wit vak van zie. Best wel vervelend.
Ik vind niet echt wat ik zoek online. Moeilijk zoeken ook natuurlijk ;-)

Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-20, 20:36
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik vrees dat de andere serie foto's gewoon (zoals het hoort) na het inloggen met jouw appleID geupload zijn naar jouw fotobibliotheek.

Zo 1-2-3 durf ik niet te zeggen of het op een ipad of iphone kan, maar volgens mij kan je op macOS (aangezien je als operating system OS X aangeeft) wel een smart album aanmaken in photos'als je een filter maakt op bijvoorbeeld camera model (als je vriend wellicht een ander model iphone gebruikt) of andere exif informatie (zoals camera eigenaar).

Als je zo een filter kan gebruiken, en een smart album kan maken. Dan ZOU het in theorie mogelijk moeten zijn om deze foto's te selecteren en te verwijderen.

Dit lijkt mij de beste weg om meerdere (veel) foto's te selecteren en verwijderen.
Reageren

Labels
foto, icloud, samenvoegen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werkt HomeKit met één AppleID, twee iCloud accounts snowkrash iCloud 6 15-06-18 15:45
iCloud: twee accounts worden door elkaar gehaald boschbol iCloud 1 25-03-14 23:59
Twee accounts op ATV nlrela Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 23-02-13 11:58
iCloud en twee accounts..... lenie100 iCloud 7 28-11-11 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.