//

Opslag probleem

Opslag probleem discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar probleem In iCloud staat 2 gig mail opslag echter staat de mail in beide apparaten staat niet aan voor opslag en mail app word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-02-20, 13:07
blackfocus blackfocus is offline
• iOS 17.4
• iPadOS 17.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 54
Standaard Opslag probleem

Raar probleem
In iCloud staat 2 gig mail opslag echter staat de mail in beide apparaten staat niet aan voor opslag en mail app word ook niet gebruikt Als ik naar beheer opslag ga kan ik de zaken die wel aanstaan verwijderen maar de mail heeft niet deze mogelijkheid ! Hoe krijg ik weg via een pc inloggen en beheren kan ik het ook niet inzien/verwijderen Wie heeft er advies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-20, 16:05
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

waar "in icloud" bedoel je. Als iets aangeeft dat er 2Gb mail in gebruik is, dan zou ik eerst even naar icloud.com gaan en inloggen. Dan naar de mail toe en alle folders (dus ook de trash, send items en junk) stuk voor stuk nalopen en er 100% zeker van zijn dat dar echt niets meer staat. dus ook even de trash legen voor de zekerheid.
Als daar echt niets is te vinden, dan is mijn ervaring met vreemde icloud storage problemen dat je echt even contact met apple support op moet nemen en het probleem voorleggen.
Bij mij was er destijds ook iets blijven hangen waar ik zelf echt niet bij kon. Dat is toen vlot door apple support opgelost zodat ik het wel weer kon zien en verwijderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opslag riri12 iPad algemeen 2 22-01-20 20:28
Mac OS X: Opslag probleem Macbook air NAS,Cloud,G-drive,I-cloud, dropbox binnisch Desktop-applicaties 2 20-10-17 16:26
Opslag 5GB AlbertR iPad algemeen 3 23-09-17 20:39
Opslag probleem bij iPhone 5C Joanley iPhone algemeen 5 30-05-16 14:18
Iphone 4s Opslag probleem? Dylanp iPhone algemeen 3 03-06-13 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.