//

foto's kwijt na herstel en zonder reservekopie

foto's kwijt na herstel en zonder reservekopie discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik mijn iPhone 7 tijdelijk voor iemand anders moest instellen heb ik die gewist en opnieuw ingesteld. Ik dacht een reservekopie gemaakt te hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-20, 21:01
kdoelman kdoelman is offline
• iOS 12.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard foto's kwijt na herstel en zonder reservekopie

Omdat ik mijn iPhone 7 tijdelijk voor iemand anders moest instellen heb ik die gewist en opnieuw ingesteld. Ik dacht een reservekopie gemaakt te hebben in iTunes, maar die kan ik niet terug vinden. Geen backup in iCloud. Nu ben ik zeer dierbare foto's kwijt. Kan iemand mij helpen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-20, 17:21
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je echt van te voren geen icloud foto's aan had staan vrees ik het ergste voor je. Van je toestel zal je ze echt niet meer af kunnen krijgen. Dat heb je allemaal al overschreven met het opnieuw instellen van het toestel.

Ik zou zo niet iets kunnen verzinnen om het terug te krijgen.
  #3  
Oud 18-03-20, 12:07
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Helaas; die ben je kwijt. Sowieso wordt alles op je telefoon versleuteld zodra je TouchID (of FaceID op een geschikt toestel) inschakelt.
Wanneer je instelt voor een ander verandert de versleuteling naar mijn weten. En weer wanneer je jezelf instelt.
Dus je zit nu twee versleutelingen verder, lijkt mij niet dat er nog iets te redden is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
herstel mogelijk zonder foto's te verliezen? suva Muziek, foto & video 2 18-03-12 23:21
Foto: foto's kwijt na herstel koeke77 Muziek, foto & video 1 27-01-12 19:50
Video: Videos kwijt na herstel Toost Muziek, foto & video 2 27-01-12 14:27
Foto: iPhone kwijt: Foto's in reservekopie? edope123 Muziek, foto & video 10 02-08-10 19:50
Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie Floris2310 iPhone algemeen 0 19-06-10 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.