//

probleem met 2 factor authenticatie

probleem met 2 factor authenticatie discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een oude iMac uit 2012 met OSX 10.9.5 Ik heb het IOS bewust niet meer geupdate omdat deze anders niet meer compatilble ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-20, 14:07
RonC72 RonC72 is offline
• iOS 12.4.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2020
Berichten: 2
Standaard probleem met 2 factor authenticatie

Hoi,
Ik heb een oude iMac uit 2012 met OSX 10.9.5
Ik heb het IOS bewust niet meer geupdate omdat deze anders niet meer compatilble is met bepaalde audio hard-en software die ik gebruik.
Ivm met een verhuizing heb ik mijn iMac een jaar niet kunnen gebruiken. Tussentijds heb ik wel de Icloud en appstore op mijn Iphone ingesteld met 2 factor authenticatie.
Wanneer ik nu op mijn Imac in wil loggen in Icloud of de app store krijg ik de code naar mijn IPhone gestuurd maar kan deze niet invullen op mijn Imac ivm het oude besturingsysteem...
2 factor authenticatie uitzetten kan niet meer..
Is er een oplossing dat ik wel op mijn iMac kan inloggen in iCloud en de appstore?
Alvast bedankt,
Ron
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-20, 15:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb hier pas een yosemity machine geinstalleerd en dat lijkt hetzelfde.

Maar op het moment dat je de gebruikersnaam/appleID en wachtwoord invult en op enter drukt, krijg je de 6 cijferige code op je telefoon.

Op het scherm bij mij kwam te staan dat je vervolgens ACHTER je reeds ingevoerde wachtwoord de 6 cijfers moet invullen en weer op enter te drukken.

Bij mij werkte dit
  #3  
Oud 06-04-20, 17:43
RonC72 RonC72 is offline
• iOS 12.4.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2020
Berichten: 2
Standaard

Thanks! dit werkt inderdaad!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitroepteken reserve kopie en twee factor authenticatie tamara12875 iPhone algemeen 0 29-06-17 23:33
Bedenking 2FA (twee-factor authenticatie) Frederik81 iCloud 3 06-04-17 23:21
Na aanzetten Twee-factor-authenticatie extra menu 'volgende stappen' gaat niet weg. Rico5 iPhone algemeen 0 24-03-17 11:17
probleem twee factor authenticatie na upgrade IOS10 verder bertoes iPhone algemeen 7 14-09-16 11:33
Kun je Twee Factor Authenticatie (niet) aanzetten op een iPad? XIII iPad algemeen 0 07-05-16 19:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.