//

icloud foto's uploaden niet meer naar windows10

icloud foto's uploaden niet meer naar windows10 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 1 april (geen grap) willen mijn foto's in Icloud niet meer uploaden naar PC met windows 10 professional. De afgelopen 3 jaar nooit problemen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-20, 22:58
RMGSE RMGSE is offline
• iOS 13.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Locatie: gemeente Waalwijk
Berichten: 2
Standaard icloud foto's uploaden niet meer naar windows10

Sinds 1 april (geen grap) willen mijn foto's in Icloud niet meer uploaden naar PC met windows 10 professional. De afgelopen 3 jaar nooit problemen. Nu mis ik in de map op de PC vanaf 1-4-2020 mijn gemaakte foto's. Ze staan wel in de icloud. De doelmap die ik invul in icloud instellingen klopt wel. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? Kan het nog iets met itunes te maken hebben. Daar heb ik aangevinkt dat ik mijn reserve kopieën op mijn pc wil hebben.


Graag jullie hulp of tips.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-05-20, 12:37
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

volgens mij heeft iTunes niets met iCloud foto's te maken. Dat deel zit in de iCloud for windows software (een van de in mijn ogen slechtste stukken software ooit geschreven).
Vaak als je deze software opnieuw installeert dan krijg je alleen de foto's vanaf dat moment naar je pc gedownload. Uploaden naar iCloud gaat meestal wel goed.
  #3  
Oud 01-05-20, 14:49
RMGSE RMGSE is offline
• iOS 13.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Locatie: gemeente Waalwijk
Berichten: 2
Standaard

Via Apple Support is mijn probleem opgelost. De Icloud app van de W10 pc verwijderd. Daarna opnieuw opgestart. Via Apple.com (dus niet in de microsoft app store!) Icloud for windows gedownload. Geinstalleerd en ingesteld. Alles werkt weer als vanouds.


bedankt ieder voor het meedenken.
  #4  
Oud 02-05-20, 17:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ah, fijn om te lezen dat het opgelost is. Het is en blijft bijzondere software dat iCloud for Windows.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icloud foto's uploaden van albums Blazez iCloud 0 10-09-15 10:21
Uploaden foto's niet meer mogelijk sinds ios8 Maaikev4 iPad algemeen 0 22-09-14 13:47
Foto's uploaden naar laptop niet mogelijk Daniiel iPhone algemeen 12 23-06-13 16:14
uploaden van PC naar Icloud lukt niet bertus51 iCloud 3 15-06-12 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.