Betaalinformatie Apple-id discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een tegoed van +€10 op m'n Apple id staan, werd er met zo'n iTunes card opgezet. Ik heb er enkel eens een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een tegoed van +€10 op m'n Apple id staan, werd er met zo'n iTunes card opgezet. Ik heb er enkel eens een appje mee gekocht en wou dit krediet nu gebruiken voor iCloud opslag. De eerste maand bracht ie de 0.99 cent in mindering van dit krediet maar ik kreeg vanneweek een mailtje met de vermelding dat er een probleem is met mijn betaalinformatie.
Ik moet een betaalmiddel selecteren.... op zich geen probleem, maar ik had graag eerst het resterende krediet opgemaak alvorens ik m'n PayPal of Mastercard ga koppelen. Dit is het berichtje. Beste Egres, Op 20/05/2020 wordt jou 0,99 € in rekening gebracht voor je iCloud-opslagabonnement van 50 GB, maar er is een probleem met je betaalinformatie. Zorg ervoor dat je je betaalinformatie zo snel mogelijk bijwerkt. We zullen je account downgraden naar het gratis opslagabonnement van 5 GB als we je abonnement niet kunnen vernieuwen. Volg de aanwijzingen hieronder om je betaalinformatie bij te werken: 1.Ga naar Instellingen > [je naam] > iTunes Store en App Store. 2.Tik op je Apple ID en tik vervolgens op 'Toon Apple ID'. Je moet misschien inloggen. 3.Tik op 'Beheer betaalmethoden' (als je een oudere iOS-versie gebruikt, tik dan op 'Betaalinformatie') en volg de aanwijzingen. Je kunt ook je betaalinformatie bijwerken via een Mac of pc. Het iCloud-team Kan ik het resterende krediet opgebruiken voor de iCloud opslag of kan het niet? Als ik een betaalmiddel ingeef kan het krediet dan sowieso nog gebruikt worden? Gr Egres Laatst gewijzigd door Egres; 17-05-20 om 17:22. Reden: Foutje in lay-out ..... |
|
|
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() ik moet even graven in m’n geheugen, maar ik had recentelijk met een actie (van dacht ik de ING) een paar euro iTunes tegoed gekregen. Dus toen stond er iTunes tegoed op.
normaal gaan de iCloud abonnementen en apps etc direct van de creditcard. maar toen er iTunes tegoed beschikbaar was, werd dit eerst gebruikt. en als er 2 euro iTunes tegoed staat en je moet 3 euro betalen gaat er 2 euro van het tegoed en de rest van de cc. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel voor uw reactie!
Gr. Egres |
#4
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels betaalmiddel toegevoegd en ik kreeg de melding dat er voor elke aankoop eerst het Apple-ID saldo zal gebruikt worden tot dit saldo op nul staat.
Nice 2 know ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Het blijft dus enkel bij die melding; het maandelijkse bedrag voor m'n iCloud-opslag werd van de PayPalrekening afgehouden en niet van het krediet, m'n aanvankelijke argwaan was dus niet onterecht. Niet dat ik honger ga lijden van die enkele euro's maar het gaat me om het principe....
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Nou ja zeg. Dat is wel heel erg vreemd. Bij mij werkte het wel degelijk andersom (zoals beschreven in de melding dus).
Misschien even afwachten tot een volgende afschrijving, kijken of het dan wel goed gaat, en anders gewoon een melding liggen bij Apple support. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een app gekocht (speedtracker) betalen via telefoon . krijg een factuur per mail, maar daar staat niets waar ik moet betalen en er gaat ook niets van mijn rek. af.
Ik ben nieuw met apple. dus mijn vraag is doe ik wat fout? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Je hebt als het goed is zelf een betaalmethode opgegeven bij het aanmaken van je apple id. Of dat een creditkaart is, of iets anders. Dat moet jee zelf kunnen zien bij de apple id gegevens. Even inloggen op de website van je apple account en daar als eerste even kijken
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Even updaten wat ik niet deed toen het probleem opgelost werd.
Ik zag maandelijks aantekeningen op m'n Apple id, ging telkens rechtstreeks van m'n PayPal af. Ik heb toen een kaartje in de supermarkt gekocht om m'n saldo te verhogen in de hoop zo iets te activeren, bracht ook geen soelaas. Dan eens contact opgenomen met Apple support en m'n verhaal gedaan. De maand hierop volgend ging alles eerst van het saldo af alvorens het via m'n PayPal te crediteren. Ik weet niet waar het aan lag maar het werd door de medewerker van de Apple support opgelost. ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betaalinformatie itunes lukt niet | ashleyosewingie | iPhone Apps | 0 | 25-03-16 23:42 |
Betaalmethode afgewezen, probleem betaalinformatie wijzigen | Hmerle | iPhone algemeen | 2 | 06-12-10 15:46 |
|
|