//

iCloud probleem of software probleem

iCloud probleem of software probleem discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken de nieuwste MacBook Pro 2020 model in gebruik genomen, en vanaf dag 1 heb ik er problemen mee. Heb onderhand een abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-20, 09:56
marccc marccc is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Veldhoven
Berichten: 47
Standaard iCloud probleem of software probleem

Sinds 2 weken de nieuwste MacBook Pro 2020 model in gebruik genomen, en vanaf dag 1 heb ik er problemen mee. Heb onderhand een abonnement bij  om problemen opgelost te krijgen, maar vooralsnog is hun nog niet gelukt om alle problemen opgelost te krijgen. Morgen staat er weer een bel afspraak gepland.

Dag 1 opstarten MacBook en getracht de backup met time machine terug te zetten, dit liep vast omdat ik melding kreeg dat het geen internet verbinding had, terwijl ik dit in het begin al had ingevoerd. na uren sukkelen de mac zover te krijgen dat ik weer van vooraf aan kon beginnen, dus gewoon met Catalina installatie begonnen, voor zover goed, de volgende dag wilde ik de externe hdd aansluiten met de gegevens van timemachine erop, werd de externe hdd niet herkend, uiteraard  gebeld, na herstart en andere dingetjes werd de schijf weer gezien.

Nu op dit moment ( ook bij mijn vorige MacBook Pro trouwens ) heb ik problemen met wachtwoorden die niet opgenomen worden in Safari- voorkeuren- wachtwoorden.

Tot op de dag van vandaag worden wachtwoorden niet opgeslagen, wel genereert safari nieuwe wachtwoorden wanneer ik wachtwoord herstel toepas op de verschillende website's, maar worden ze niet op mijn MacBook onder wachtwoorden opgeslagen. Ik krijg zelfs de melding te zien waarin wordt gevraagd of safari dit wachtwoord moet bijwerken, maar dan nog wordt er niks opgeslagen. Nu ik dit weet laat ik safari een wachtwoord genereren, vergroot ik het scherm maximaal uit zodat de laatste cijfers/letters net zichtbaar worden, maak foto met mijn iPhone 11 max en kan ik inloggen met wachtwoord die op foto staat omdat om de een of andere reden ( ook nog niet bij  ) bekend is wat de oorzaak van mijn probleem is.

Hoor graag tips, want dit is zo ingewikkeld dat het zelfs voor de support een uitdaging is.

Misschien dat ik anders maar safari links moet laten liggen, want met firefox en google Chrome heb ik deze problemen niet.

MacBook Pro en iPhone 11 pro max hebben de meest recente versie.

Laatst gewijzigd door marccc; 17-07-20 om 10:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. mrgabi iPhone algemeen 3 05-12-12 10:02
software probleem?? famvanhove iPhone algemeen 1 09-11-11 12:29
iTouch 2g met software probleem timkoper iPhone algemeen 4 16-06-11 18:51
software probleem pzgeluid iTunes 14 12-12-10 20:02
software probleem Rubenn1992 iPhone algemeen 3 20-10-10 00:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.