//

synchroniseren van iPhone <-> iCloud

synchroniseren van iPhone <-> iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) oke mensen ik heb een iphone 11 gekocht heel blij mee top. Maar ik zit met een probleem. ik heb windhoos op mijn laptop en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-20, 21:02
riri12 riri12 is offline
• iOS 14.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 3
Red face synchroniseren van iPhone <-> iCloud

oke mensen ik heb een iphone 11 gekocht heel blij mee top.
Maar ik zit met een probleem.
ik heb windhoos op mijn laptop en alles netjes geinstaleerd voor icloud ziet er op zich goed uit voor mij (leek voor computers) maar ik zie geen foto's die ik met iphone maak in de icloud drive? ik heb alles op internet gezocht op nieuw gedaan en weer reseten maar geen foto op wondhoos icloud drive alles aan gevinkt.
wie o wie kan mij een beetje op weg helpen.

p.s ik moet er bij zetten dat ik beta 14.0 gebruik en mijn vrouw heeft het zelfde probleem maar die gebruikt gewoon 13. nog wat
Richard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-20, 12:32
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hou in je achterhoofd dat iCloud for windows niet echt fijn werkende software is (vind ik in ieder geval)
de laatste keer dat ik het instelde, kon ik wel de iCloud foto's optie aanzetten, maar kwam alleen de nieuw gemaakte foto's op de windows machine terecht (en werden de foto's bij verwijderen op de iPhone niet verwijderd van de windows machine). De synchronisatie liet zeg maar wat te wensen over.
Er zit dacht ik wel een optie om de hele iCloud lobrary te downloaden, maar dat werkte toen niet zo best.
  #3  
Oud 07-08-20, 14:48
riri12 riri12 is offline
• iOS 14.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 3
Standaard

Daar ben ik onder tussen ook achter
ik laat het voor lopig zo ik gebruik nu twee cloud een icloud en de ander appart onedrive
ik ben toch op beide geabonneerd. maar ben altijd nieuwschierig waarom zoiets niet werkt.
bedankt voor de reactie

R
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone contacten naar iCloud synchroniseren Jason2nl iPhone algemeen 4 27-12-15 17:48
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) Patje97 iCloud 11 05-12-14 15:05
synchroniseren ipad met iphone via iCloud? Olden iPad algemeen 6 16-09-13 22:05
synchroniseren iphone icloud op wincomputer Suczeven Ringtones en Wallpapers 3 12-02-13 21:20
iphone contacten synchroniseren naar icloud gipiler iPhone algemeen 1 24-08-12 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.