//

Wisselen van AppleID

Wisselen van AppleID discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hopelijk zit ik hier goed anders hoor ik het graag! Mijn dochter heeft een Apple Watch en wil er ook graag mee kunnen betalen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-20, 14:51
mich@ mich@ is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard Wisselen van AppleID

Hallo,

Hopelijk zit ik hier goed anders hoor ik het graag!

Mijn dochter heeft een Apple Watch en wil er ook graag mee kunnen betalen. Helaas is ze nog geen 16 maar bijna 14. Ik heb een rekening voor haar aangemaakt zodat ze die kan gebruiken en deze aan haar Watch kan koppelen. So far so good!

Waar het op stuk loopt is het feit dat de ING app dusdanig met Apple communiceert dat ING aan haar Apple ID ziet dat ze stiekem nog geen 16 is. Ik heb ooit bij aanmaak van haar AppleID haar geboorte datum ingegeven. Nu kun je veel veranderen in je AppleID maar haar geboorte datum is niet te wijzigen, je kunt wel contact met Apple opnemen...

Nu heb ik een andere AppleID voor haar aangemaakt met jaar 1999. Zou moeten werken maar dan is ze natuurlijk wel al haar foto's, contacten en andere spullen die AppleID gebonden zijn kwijt. En DAT wil ze natuurlijk niet.

Is er een manier om dit soort gegevens van de ene AppleID over te zetten naar een andere? Of heeft iemand andere tips...?

BVD!

Gr. Mich@
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-20, 17:54
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

foto s en contacten enz kun je evt een backup van maken met bv 3 u tools

daarna dan de andere apple id erin zetten en daarna alles weer terug op de iphone zetten uit die backup van 3 u tools
  #3  
Oud 14-09-20, 07:28
mich@ mich@ is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

Hee klinkt goed, thx!
  #4  
Oud 15-09-20, 09:18
mich@ mich@ is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 60
Standaard

Ik ben eruit. Het minst omslachtige is het volgende:

Het feit is blijkbaar dat mijn dochter een kindaccount heeft. Tot hun 16e jr kunnen ze dan niet hun geb.dat aanpassen. Daarvoor moeten ze bij Apple een knop omzetten. Op zich geen probleem. Je belt met ze, zorgt dat je ingelogd staat in betreffende kindaccount, dan genereren je via dat account op appleid.apple.com een pincode waardoor ze zien dat je een ouder bent.

Als die knop omgezet is kun je de geb.dat. aanpassen. Echter, dit kan maar tot 16 jr. Je kunt de datum dus niet op 16+ zetten. Niet te omzeilen? Tuurlijk wel, alles kan

Wat je nu doet, je zet de geb.dat. op de dag van morgen zodat je kind voor Apple morgen 16 jr wordt. De volgende dag is hij/zij dus 16 en dan is voor Apple het account geen kindaccount meer en kun je de geb.dat. zo gek maken als je wilt.

U snaps?

Suc6!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleID wijzigen Biekevb iPhone algemeen 5 16-11-15 22:24
appleid wijzigen ceesvb iPhone algemeen 4 06-08-13 12:05
AppleId probleem ferrywalter iPad algemeen 3 17-07-13 09:39
Wachtwoord AppleID ongeldig???? Liliane1967 iPad algemeen 0 17-06-13 16:21
Uw AppleID is vergrendel pebbls iPhone algemeen 2 12-04-13 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.