//

Waar zijn mijn memo's gebleven?

Waar zijn mijn memo's gebleven? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraaggesprekken en gesproken notities kwamen vroeger via iTunes op mijn iMac terecht. In iTunes zaten ze dan in de map Gesproken memo's. Maar met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-21, 13:36
Moto Moto is offline
• iOS 13.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 51
Standaard Waar zijn mijn memo's gebleven?

Mijn vraaggesprekken en gesproken notities kwamen vroeger via iTunes op mijn iMac terecht. In iTunes zaten ze dan in de map Gesproken memo's.
Maar met de intrede van BigSur is dat voorbij.
Al mijn memo's van vóór juni 2018 kan ik nog wel zien in mijn iPhone 11, maar ik vind ze noch in mijn MacBook Air noch in mijn Mac Muni M1.
Als ik op deze computers het programma Dictafoon open, zie ik slechts een deel van mijn voicememo's terug. (Zelfs die ik gisteren en eergisteren heb opgenomen, zijn niet gesynchroniseerd.)
Ik heb zo'n memo via AirDrop naar de MacBook gestuurd, maar dan komt ie in iTunes terecht (onder Muziek!), en niet in de app Dictafoon.
Waar exact in de Cloud bevinden zich die nieuwe opnamen?
En hoe kan ik mijn oude opnamen, zeg maar uit het iTunes-tijdperk, terugvinden? Ik vind het erg onhandig en onzeker ze alleen op de iPhone te hebben.
Alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bigsur, dictafoon, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar zijn mijn muzieknummers gebleven? xxnikki iPhone algemeen 4 17-11-15 20:03
Mac OS X: Waar zijn al mijn "internet" radiozenders gebleven? appleblues iTunes 2 10-12-12 12:22
Waar is mijn twitterapp gebleven? hartjesamirax iPhone Apps 0 18-11-12 21:14
Navigon: Waar zijn de flitspalen (vaste) gebleven? ballegooier iPhone Navigatie 3 23-05-12 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.