//

iCloud data loskoppelen van "delen met gezin"

iCloud data loskoppelen van "delen met gezin" discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Ik heb even een vraag over mijn iCloud. Ik heb voor mij en mijn gezin een Apple One account. Daarin hangen nu 6 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-21, 20:20
FvGunst's schermafbeelding
FvGunst FvGunst is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via ICQ naar FvGunst Stuur een bericht via Instant Messenger naar FvGunst Stuur een bericht via MSN naar FvGunst Stuur een bericht via Yahoo naar FvGunst
Smile iCloud data loskoppelen van "delen met gezin"

Goedenavond allemaal,

Ik heb even een vraag over mijn iCloud. Ik heb voor mij en mijn gezin een Apple One account. Daarin hangen nu 6 accounts die allemaal gebruik maken van iCloud. Een van die accounts wil ik daar nu van loskoppelen en een afzonderlijk Apple One account van maken. Dit heeft te maken met de toekomstige feature om een domein te gebruiken in iCloud.

Nu is mijn vraag;
De data van dat losgekoppelde account, blijft dat wel beschikbaar voor dat account? Kortom, splits iCloud straks de data dat nu in iCloud is opgeslagen?

Ik hoor graag van iemand.

Groet,

Frans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-23, 19:07
Egres's schermafbeelding
Egres Egres is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2020
Locatie: Belgistan
Berichten: 21
Standaard

Ik zie dat Frans deze vraag in 2009 gepost heeft, niemand reageert....
Heb je het zelf al ontdekt hoe het zit Frans want ik zit met dezelfde stelling.....
Ik wil een gezinslid uit m'n iCloud verwijderen, maar is deze persoon dan alle foto's kwijt?
  #3  
Oud 13-06-23, 20:37
FvGunst's schermafbeelding
FvGunst FvGunst is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Stuur een bericht via ICQ naar FvGunst Stuur een bericht via Instant Messenger naar FvGunst Stuur een bericht via MSN naar FvGunst Stuur een bericht via Yahoo naar FvGunst
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egres Bekijk bericht
Ik zie dat Frans deze vraag in 2009 gepost heeft, niemand reageert....
Heb je het zelf al ontdekt hoe het zit Frans want ik zit met dezelfde stelling.....
Ik wil een gezinslid uit m'n iCloud verwijderen, maar is deze persoon dan alle foto's kwijt?
Ha Egres,

Ik heb het inderdaad gedaan. Zolang de te verwijdren persoon niet over zijn/haar persoonlijke limiet zit, is er niets aan de hand. Als dat wel het geval is krijgt die persoon, als het goed is, een bericht met een tijdslimiet waarin je extra geheugen kunt bijkopen.

Ps bericht is niet uit 2009. Dat is de datum van registreren. Bericht is van 20-06-21��
  #4  
Oud 17-06-23, 11:14
Egres's schermafbeelding
Egres Egres is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2020
Locatie: Belgistan
Berichten: 21
Standaard

Dankjewel voor de verhelderende uitleg!
Ik zie inderdaad dat ik de bal misgeslagen heb wat betreft de datum dat uw oorspronkelijk bericht gepost werd - my bad!
Reageren

Labels
apple one, domein, icloud account



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Gebruik mobile data voor" werkt niet wim735 iPhone algemeen 4 05-05-14 19:09
Windows: "Bibliotheek delen" vs. "Thuisdeling" Justinke iTunes 0 08-07-12 12:19
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" whazzzup Jailbreak apps en thema's 2 23-06-10 23:24
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 17:06
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.