//

Kan opslag niet upgraden ICloud+

Kan opslag niet upgraden ICloud+ discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Naar jaren weer een keer een iPhone genomen, maar werd de eerste week er alweer pijnlijk aan herinnerd waarom ik ook al weer overgestapt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-21, 15:59
cuccaracha cuccaracha is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 23
Standaard Kan opslag niet upgraden ICloud+

Hey! Naar jaren weer een keer een iPhone genomen, maar werd de eerste week er alweer pijnlijk aan herinnerd waarom ik ook al weer overgestapt was.. de opslag problemen..
maar goed, nu probeer ik de ICloud te upgraden naar + voor 0,99 pm. Maar krijg al weken de melding:

Bijwerken van je opslag was niet mogelijk

iCloud-opslag kan op dit moment niet worden bijgewerkt. Probeer het later opnieuw in Instellingen.


Betalingsmogelijkheid heden te over! Mobiel, applepay, creditcard etc allemaal geactiveerd.. wie heeft een oplossing?

Tnx Meert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's worden ook na upgraden niet in iCloud gezet, resetten lukt niet plantje iCloud 4 02-05-20 22:23
icloud opslag delen met gezinslid werkt niet vanwege land/regio Albert84 iCloud 0 05-07-18 00:08
iCloud opslag bijna vol, terwijl hij niet vol is Djaro iCloud 3 05-10-15 14:56
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.