Geen adres en onderwerp in mail app discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend opende ik mijn Mail app op iPad Pro 11 inch 2024 (M4) iPadOS 18.2 en zag dat bij geen enkel mailbericht een afzender/geadresseerde stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Geen adres en onderwerp in mail app
Vanochtend opende ik mijn Mail app op iPad Pro 11 inch 2024 (M4) iPadOS 18.2 en zag dat bij geen enkel mailbericht een afzender/geadresseerde stond noch het onderwerp. Alleen de tekst van de e-mail kwam tevoorschijn. Ik heb 6 accounts in de app staan, 1 iCloud, 1 gmail en 4 outlook, 5 ervan heb ik verwijderd en opnieuw toegevoegd, zo kreeg ik alles weer terug.
Maar … mijn iCloud account kan ik alleen maar aan- en uitzetten, niet verwijderen. De mailberichten hebben tot en met vanochtend geen ontvanger en afzender en geen onderwerp. Het vreemde is dat de berichten die ik sinds vanmorgen heb ontvangen wel compleet zijn met afzender en onderwerp. Hoe krijg ik de adressen en onderwerpen van mijn oude e-mails weer terug? P.S. Op mijn iPhone 15 is er niets aan de hand, maar daar heb ik nog iOS 18.1.1 in gebruik. Ik durf versie 18.2 niet te installeren, bang dat het met de adressen van de mail dan ook misgaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud mail adres veranderen in @telenet.be adres | Joeri75 | iPhone algemeen | 6 | 26-02-15 12:24 |
Mail "Geen afzender, Geen onderwerp, Dit bericht heeft geen inhoud" | PSter | iPhone algemeen | 1 | 15-08-14 16:13 |
geen paperclip voor toevoegen foto's e.d. in adres e-mail iPad Air | Viceroy | iPad algemeen | 7 | 24-12-13 00:04 |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 12:30 |
Krijg geen enkel mail adres werkend! | steincitynl | iPhone algemeen | 4 | 02-03-10 09:18 |
|
|