iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iCloud (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/)
-   -   fotostream iCloud op windows vista (https://forum.iculture.nl/f147/icloud/f148/icloud/93232-fotostream-icloud-op-windows-vista.html)

nielskorte 13-06-11 17:20

fotostream iCloud op windows vista
 
hallo,
ik heb net photostream aangezet op mijn iPad, maar waar kan ik mijn foto's terug vinden op mijn pc?

Jelmerrs 13-06-11 18:32

Nog niet, voor zover ik weet

Amsterdam 13-10-11 15:04

Om de Fotostream-functie op Windows te kunnen gebruiken is de iCloud Control Panel for Windows nodig. Deze is ook nodig voor de Contacten- en Agenda-functie van iCloud. Voor de twee laatstgenoemde functies is ook Outlook 2007 of later vereist. Deze is op de website van Apple te downloaden.

bisebaer 13-10-11 18:07

Ik krijg hier anders op mijn pc (Win 7 64bit) geen enkele foto binnen in de map die ik in het Control Panel heb ingegeven ... Geen idee waar dit aan ligt???

thefinalist89 13-10-11 21:40

Ik heb deze software ook geïnstalleerd alleen ook ik krijg op mijn pc geen enkele foto te zien?

bisebaer 13-10-11 21:45

Ik heb uiteindelijk in het iCloud-controlepaneel de fotostream eens moeten uitzetten (en op "toepassen" klikken) en hem daarna weer aangezet en nu doet in het (gelukkig) nog steeds ...

dannyvu 13-10-11 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer (Bericht 715802)
Ik heb uiteindelijk in het iCloud-controlepaneel de fotostream eens moeten uitzetten (en op "toepassen" klikken) en hem daarna weer aangezet en nu doet in het (gelukkig) nog steeds ...

Dit helpt bij mij niet, nog andere ideeën?

bisebaer 14-10-11 06:33

Hmm, helaas ... dan weet ik het ook even niet meer :(

syb03 26-11-11 10:52

Via Apple support:
Op een pc worden de foto's gedownload naar de downloadmap voor Fotostream. Deze map bevindt zich standaard op C:\Users\Apple\Pictures\Photo Stream\My Photo Stream. U kunt deze locatie wijzigen in Opties bij Fotostream in het iCloud-configuratiescherm voor Windows.

bisebaer 26-11-11 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door syb03 (Bericht 740067)
Via Apple support:
Op een pc worden de foto's gedownload naar de downloadmap voor Fotostream. Deze map bevindt zich standaard op C:\Users\Apple\Pictures\Photo Stream\My Photo Stream. U kunt deze locatie wijzigen in Opties bij Fotostream in het iCloud-configuratiescherm voor Windows.

Deze opties krijg je ook rechtstreeks via het iCloud-paneel. Ik moet nog altijd de Fotostream uit en aan zetten om nieuwe foto's binnen te krijgene, blijkens discussies op de Apple communities ben ik niet de enige.

sjanita 01-12-11 09:39

Bij ons moet ik het ook steeds aan en uit zetten. Erg vervelend..

Als ik nu een foto knip en zet die op W7 in mijn afbeeldingen, daarna kopieer ik deze foto naar het mapje van ICloud upload, dan moet deze dan toch ook te zien zijn op mijn iPad.
Of zie ik dat verkeerd, want bij mij lukt dat niet.

Gr. Sjef


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.