Apple ID wordt geweigerd voor iCloud / Find my iPhone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet zeker waar het moest omdat het een prob is op zowel mijn iPad als iPhone eigenlijk.... Dus hier maar gezet.. Als ik probeer iCloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Niet zeker waar het moest omdat het een prob is op zowel mijn iPad als iPhone eigenlijk.... Dus hier maar gezet..
Als ik probeer iCloud te gebruiken in de ios 5 beta of "Vind mijn iPhone" probeer te activeren krijg ik altijd volgende melding als ik mijn Apple ID ingeef voor het activeren: Citaat:
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben... Laatst gewijzigd door Puck84; 28-06-11 om 10:44. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hetzelfde probleem, had het al maar wil nu wel echt dat ik mijn apple id kan linken nu met iCloud en iOS 5...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je een andere .me adres dan dat je gebruikt in Itunes?
dan moet je de .me gebruiken en iet diegene die je gebruikt in Itunes
|
|||
|
|||
![]() Ik snap er niks van want hij pakt me apple id niet eens nu met de nieuwe iOS 5 software op mijn iPhone. En met de nieuwe iCloud syncer voor mijn windows pc zegt hij dat hij het Apple id wel accepteerd, maar dat dit geen iCloud account is....
|
|
|||
|
|||
![]() ondertussen werkt het voor me, het was gewoon dat ik tijdens de beta ermee aant prutsen was denk ik
![]() Maar mijn oorspronkelijk @me.com adres van tijdens mijn freetrail ben ik weer kwijt
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is de reden dat een app als 'callcounter' door Apple geweigerd wordt? | hans-wouter | iPhone Apps | 3 | 21-02-09 00:18 |
Telfort met turbosim wordt geweigerd in Itunes | peterklaassen | Unlock [archief] | 3 | 31-12-08 00:26 |
Telfort simonly wordt geweigerd in Itunes | peterklaassen | Archief | 4 | 30-12-08 23:59 |
|
|