Welke Apple Watch? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke Apple Watch, en met welke band/gesp koop jij? En koop je hem in het buitenland op de 24e van april 2015, of wacht je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke Apple Watch?
Welke Apple Watch, en met welke band/gesp koop jij? En koop je hem in het buitenland op de 24e van april 2015, of wacht je op de verkoop in Nederland/België?
Ik ga waarschijnlijk voor de Apple Watch Sport Space Gray met een zwart sportbandje. Ik ga hem in Duitsland ophalen. Ik ben benieuwd wat de forumleden van plan zijn.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe mij maar den deze...
Hoewel ik hem ook graag met een blauw bandje had...of kan je deze voor de gewone Watch ook kopen...(staat eigenlijk bij de watch-sport)
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Oeps.. Niet goed gekeken. In het overzicht staat alleen een witte 38mm en een zwarte 42mm. Als je erop klikt kun je meerdere kleuren kiezen. |
|
|||
|
|||
Zal er ook ieder jaar een nieuwe iwatch verschijnen, of zou dit zoals de apple tv zijn en enkele na 2 à 3 jaar een nieuwe verschijnen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien krijgen ze een vervangsysteem, waar je een klein bedrag moet betalen om een nieuwere te krijgen en de oude in te wisselen. Ze kunnen misschien ook de chip in de Apple Watch vervangen, zodat hij op snelheid blijft. |
|
|||
|
|||
Dat denk ik niet. Die S1 chip is zo piepklein dat die niet op een voetje zal zitten. Ik vermoed eerder dat het het hele logic board kan vervangen worden. Tenminste toch in de Watch Edition.
|
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog tussen de Sport aluminium en de space grey. Ik vind space grey met zwart bandje op zichzelf mooier, maar ik vermoed dat je met een aluminium versie een grotere keuze aan bandjes hebt (niet alles past namelijk mooi bij de space grey versie).
Aangezien ik geen auto heb, lijkt het erop dat ik moet wachten totdat hij in Nederland uit is. Misschien worden er later nog carpools georganiseerd, dan ben ik natuurlijk van de partij |
|
|||
|
|||
had de apple watch willen nemen met schakelband in 42mm , maar de prijs vind ik erover .... weet nog niet wa ik ga nemen nu , denk gewoon wa wachten eventueel
|
||||
|
||||
Ik ga voor de Apple Watch, ik wil 'm bij elke gelegenheid kunnen dragen en de Apple Watch Sport leent zich daar niet voor. Mijn eerste voorkeur ging uit naar een schakelband maar gezien de prijs pas ik daar op dit moment voor. Nu ga ik voor de zwarte sportarmband. Mocht ik in de toekomst een andere band willen dan kan dat altijd nog. Ik ben wel van plan, mocht dat lukken, de Watch voor te bestellen en de 24ste op te halen in Duitsland.
|
|
||||
|
||||
IWatch
Heb al een tijdje een Pebble en ben daar meer dan tevreden mee, betaalbaar, genoeg functies en waterdicht.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Watch 42 , Brown Leather Loop Besteld! Zou Dinsdag geleverd worden!
|
Labels |
buitenland, kopen, watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|