//

Welke Apple Watch?

Welke Apple Watch? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke Apple Watch, en met welke band/gesp koop jij? En koop je hem in het buitenland op de 24e van april 2015, of wacht je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-15, 20:27
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Post Welke Apple Watch?

Welke Apple Watch, en met welke band/gesp koop jij? En koop je hem in het buitenland op de 24e van april 2015, of wacht je op de verkoop in Nederland/België?

Ik ga waarschijnlijk voor de Apple Watch Sport Space Gray met een zwart sportbandje. Ik ga hem in Duitsland ophalen.


Ik ben benieuwd wat de forumleden van plan zijn.

__________________
Daniel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-15, 20:56
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Doe mij maar den deze...

Hoewel ik hem ook graag met een blauw bandje had...of kan je deze voor de gewone Watch ook kopen...(staat eigenlijk bij de watch-sport)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg AppleWatch.White.jpg‎ (19,0 KB, 35x gelezen)
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 12-03-15, 21:55
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
of kan je deze voor de gewone Watch ook kopen...(staat eigenlijk bij de watch-sport)
Volgens mij kan je hem inderdaad alleen krijgen als je hem bij de Sport koopt. Volgens de Apple Online Store kan je hem in ieder geval niet los kopen...

Edit: Oeps.. Niet goed gekeken. In het overzicht staat alleen een witte 38mm en een zwarte 42mm. Als je erop klikt kun je meerdere kleuren kiezen.
  #4  
Oud 13-03-15, 18:11
Herman17 Herman17 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 21
Standaard

Zal er ook ieder jaar een nieuwe iwatch verschijnen, of zou dit zoals de apple tv zijn en enkele na 2 à 3 jaar een nieuwe verschijnen.
  #5  
Oud 13-03-15, 18:34
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman17 Bekijk bericht
Zal er ook ieder jaar een nieuwe iwatch verschijnen, of zou dit zoals de apple tv zijn en enkele na 2 à 3 jaar een nieuwe verschijnen.
Ik vraag het me ook af. Als je nu een Apple Watch Edition van duizenden euro's koopt en hij is volgend jaar al niet meer de nieuwste is het wel lullig.

Misschien krijgen ze een vervangsysteem, waar je een klein bedrag moet betalen om een nieuwere te krijgen en de oude in te wisselen.

Ze kunnen misschien ook de chip in de Apple Watch vervangen, zodat hij op snelheid blijft.
  #6  
Oud 13-03-15, 18:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Ze kunnen misschien ook de chip in de Apple Watch vervangen, zodat hij op snelheid blijft.
Dat denk ik niet. Die S1 chip is zo piepklein dat die niet op een voetje zal zitten. Ik vermoed eerder dat het het hele logic board kan vervangen worden. Tenminste toch in de  Watch Edition.
  #7  
Oud 14-03-15, 15:29
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Ik twijfel nog tussen de Sport aluminium en de space grey. Ik vind space grey met zwart bandje op zichzelf mooier, maar ik vermoed dat je met een aluminium versie een grotere keuze aan bandjes hebt (niet alles past namelijk mooi bij de space grey versie).

Aangezien ik geen auto heb, lijkt het erop dat ik moet wachten totdat hij in Nederland uit is. Misschien worden er later nog carpools georganiseerd, dan ben ik natuurlijk van de partij
  #8  
Oud 19-03-15, 20:47
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

had de apple watch willen nemen met schakelband in 42mm , maar de prijs vind ik erover .... weet nog niet wa ik ga nemen nu , denk gewoon wa wachten eventueel
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #9  
Oud 04-04-15, 19:16
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Ik ga voor de Apple Watch, ik wil 'm bij elke gelegenheid kunnen dragen en de Apple Watch Sport leent zich daar niet voor. Mijn eerste voorkeur ging uit naar een schakelband maar gezien de prijs pas ik daar op dit moment voor. Nu ga ik voor de zwarte sportarmband. Mocht ik in de toekomst een andere band willen dan kan dat altijd nog. Ik ben wel van plan, mocht dat lukken, de Watch voor te bestellen en de 24ste op te halen in Duitsland.
  #10  
Oud 19-04-15, 09:22
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard IWatch

Heb al een tijdje een Pebble en ben daar meer dan tevreden mee, betaalbaar, genoeg functies en waterdicht.
  #11  
Oud 19-04-15, 09:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg Bekijk bericht
Heb al een tijdje een Pebble en ben daar meer dan tevreden mee, betaalbaar, genoeg functies en waterdicht.
Heb al drieënveertig (43) jaar een Omega Speedmaster en ben daar meer dan tevreden mee, onbetaalbaar, genoeg functies en waterdicht.
  #12  
Oud 21-06-15, 10:38
Dawi Dawi is offline
• iOS 9.0.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Watch 42 , Brown Leather Loop Besteld! Zou Dinsdag geleverd worden!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg w42ss-llbr-web-case.jpg‎ (19,0 KB, 13x gelezen)
Reageren

Labels
buitenland, kopen, watch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:34.