//

Moet de iPhone altijd mee?

Moet de iPhone altijd mee? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg sterk de Sport versie van de Watch te kopen. Wat ik me wel af zit te vragen is dit: moet de iPhone altijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-15, 10:26
Hvan Hvan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Moet de iPhone altijd mee?

Ik overweeg sterk de Sport versie van de Watch te kopen. Wat ik me wel af zit te vragen is dit: moet de iPhone altijd mee als je gaat hardlopen? Het voordeel van mijn huidige Garmin is dat in het horloge zelf de GPS zit en ik de iPhone dus thuis kan laten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-15, 12:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Er zit geen GPS in de horloge, daarvoor moet de iPhone mee.

En 3rd party Apps kunnen blijkbaar momenteel ook niet bij de gegevens van de stappenteller van de Apple Watch gezien het advies van "Underscore" David Smith in de laatste update van zijn App Pedometer++:

Note: The activity data shown reflects the measurements taken by your iPhone and not your Apple Watch. Real-time access to the measurements taken on your Apple Watch is not yet possible. For best results make sure that you keep your iPhone on you as you move throughout the day, ideally in a trouser pocket close to your hips.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 20-04-15, 13:12
Hvan Hvan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard

OK, dat vermoeden kreeg ik al. Voor een stukje fietsen vind ik het geen probleem om de iPhone mee te nemen, maar bij het hardlopen zit die iPhone me altijd in de weg die paar keer dat ik hem meenam. Is er al bekend hoe lang een iPhone het vol houdt met een volle batterij in combinatie met het gebruik van de Watch? Gisteren bijvoorbeeld 4 uur gefietst, met gebruik van Strava ga je dat met de iPhone niet redden. Met de Watch wel?
  #4  
Oud 20-04-15, 14:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik vermoed dat de Watch alleen extra belasting is.

Of heb je het scherm continue/regelmatig aan staan tijdens het sporten?
  #5  
Oud 20-04-15, 19:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

4 uur fietsen met Strava haal ik altijd wel. Moet je wel je scherm uit hebben staan (die op 100% helderheid gaat in het felle daglicht)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: 3.1 ECID SHSH on file, wat moet ik er mee ? ASS-Ware Jailbreak 6 23-02-10 16:38
Wat moet ik hier mee doen? rickth64 iPhone algemeen 2 10-05-09 22:42
iPhone: moet na jailbreak altijd sim unlocke als ik 3G aan/uit zet justsome Jailbreak 0 27-08-08 15:37
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen djmur-c Unlock [archief] 2 01-05-08 13:49
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? orli Archief 4 16-04-08 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.