iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple Watch algemeen (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/)
-   -   Iemand interesse om mee te rijden naar Parijs? (https://forum.iculture.nl/f169/apple-watch/f170/apple-watch-algemeen/164064-iemand-interesse-om-mee-rijden-naar-parijs.html)

Robert 23-04-15 20:03

Iemand interesse om mee te rijden naar Parijs?
 
Zit er over te denken om naar Parijs te rijden vannacht om te proberen een Apple Watch te bemachtigen.. wie is er zo gek om met me mee te rijden? (En zo de benzine kosten te kunnen splitsen). Ik kom zelf uit Rotterdam.

knuster 23-04-15 20:43

De apple stores hebben GEEN Apple watches voor losse verkoop, dit is de laatste 2 weken genoeg duidelijk gemaakt door Apple, enkel online preorderen!
En bij galeries lafayette hebben ze maar 350 stuks voor losse verkoop morgen en die zijn blijkbaar allemaal al gereserveerd volgens verschillende fora.
Denk dat het hopeloos is om naar frankrijk/duitsland/uk te gaan vannacht.
Anyway, veel geluk mocht je het toch doen.

Robert 23-04-15 20:45

Ah dat ze allemaal gereserveerd zijn wist ik niet, er zijn 2 winkels in Parijs. Welke fora heb je dat gezien? Thanks voor je info alvast.
En die in Berlijn? Ook iets over gehoord?

knuster 23-04-15 20:49

Over berlijn nog niks gehoord/gelezen.
Op macrumours forum zijn er al enkele fransen naar galeries lafayette geweest en te horen gekregen dat de watches voor morgen gereserveerd zijn.

Robert 23-04-15 20:50

Ok want in een winkel genaamd Colette hebben ze er ook een aantal blijkbaar. En in Berlijn heeft de winkel gezegd dat ze er maar een beperkt aantal beschikbaar hebben dus blijkbaar zijn ze daar nog niet allemaal gereserveerd.

knuster 23-04-15 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert (Bericht 996730)
Ok want in een winkel genaamd Colette hebben ze er ook een aantal blijkbaar. En in Berlijn heeft de winkel gezegd dat ze er maar een beperkt aantal beschikbaar hebben dus blijkbaar zijn ze daar nog niet allemaal gereserveerd.

Indien je van plan bent om te gaan zou ik toch zeker niet te lang meer wachten want vannacht/morgenvroeg gaat daar een rij staan a la apple store launch denk ik

Guest-20180925190238 23-04-15 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 996729)
Over berlijn nog niks gehoord/gelezen.

Bitte schön:

The Corner Store Berlin: Nicht jeder Watch-Kunde kommt rein | iphone-ticker.de

knuster 23-04-15 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 996732)

Lol, de eerste wachtenden staan er al van 18.40 en het zijn natuurlijk........ scalpers

belgiumiphone 23-04-15 21:01

Gekkerds :-)

Robert 23-04-15 21:31

Ja er zullen heel veel russen gaan staan, ben tot nu toe bij elke launch geweest.. Nou die winkel gaat pas om 10:30 open volgens mij.. maar ik weet het eigenlijk moet je er vroeg staan. Maar ik zou het toch wel fijn vinden ergens een post te vinden van iemand die er naar binnen is gelopen en zeker weet dat ze een voorraadje hebben liggen welke niet gereserveerd is...

nienques 23-04-15 22:25

Ik zou pas in de auto stappen als ik daadwerkelijk een reservering had bij Colette. Anders kom je er misschien bekaaid vanaf.

Een laatste hail Mary is dat er misschien in-store reserveringen komen van geretourneerde exemplaren. Dat staat immers in de broncode van de Apple website vermeld, dat je vanaf 25 april elke ochtend om 6:00 kunt zien welke horloges er in welke winkel beschikbaar zijn, en je deze kunt reserveren. Wie weet :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.