//

Doorstuurservice

Doorstuurservice discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien het nog twee maanden gaat duren voordat we hier de Apple Watch kunnen kopen, heb ik besloten er toch maar eentje uit Duitsland te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-04-15, 08:40
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard Doorstuurservice

Aangezien het nog twee maanden gaat duren voordat we hier de Apple Watch kunnen kopen, heb ik besloten er toch maar eentje uit Duitsland te laten doorsturen. Wie heeft er (goede) ervaringen met een bepaalde doorstuurdienst? Hoe duur is het, hoe snel is het?

Ik heb het tot nu toe nooit gedaan uit angst dat het pakketje onderweg verloren raakt en niet vergoed wordt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-15, 09:09
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

De wachttijd op bestellingen in de eerste batch landen is ook al opgelopen tot 2 maanden (ergens eind juni, begin juli) en dan moet ie eerst nog naar een forwarder en vervolgens doorgestuurd worden naar jou wat ook nog een werkdag of 5 duurt.....kan evenwel goed zijn dat ie pas aankomt nadat de launch hier is

Over forwarding heb ik geen ervaring, weet wel dat apple daar vroeger vrij moeilijk over deed (bestellingen bij sommige forwarders werden geanulleerd).
hier zullen wel genoeg leden zijn die daar meer ervaringen bij hebben om jou een woordje uitleg over te geven.

Volgens dhl tracking is de mijne net onderweg voor levering en aangezien de dhl depot hier maar 20km vandaan is zal het niet meer te lang gaan duren

Anyway, veel succes en hopelijk heb je ook snel je apple watch.
  #3  
Oud 28-04-15, 09:57
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
De wachttijd op bestellingen in de eerste batch landen is ook al opgelopen tot 2 maanden (ergens eind juni, begin juli) en dan moet ie eerst nog naar een forwarder en vervolgens doorgestuurd worden naar jou wat ook nog een werkdag of 5 duurt.....kan evenwel goed zijn dat ie pas aankomt nadat de launch hier is

Over forwarding heb ik geen ervaring, weet wel dat apple daar vroeger vrij moeilijk over deed (bestellingen bij sommige forwarders werden geanulleerd).
hier zullen wel genoeg leden zijn die daar meer ervaringen bij hebben om jou een woordje uitleg over te geven.

Volgens dhl tracking is de mijne net onderweg voor levering en aangezien de dhl depot hier maar 20km vandaan is zal het niet meer te lang gaan duren

Anyway, veel succes en hopelijk heb je ook snel je apple watch.
Op reddit en MacRumors lijkt het dat bij veel mensen met een 'juni' verzendtijd, deze al is aangepast naar de laatste twee weken van mei. Ik denk dat ik het gewoon bestel, en als het eind mei nog niet is verzonden (en dus betaald), annuleer ik hem wel weer
  #4  
Oud 29-04-15, 17:03
Dhene Dhene is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb mijne iPhone 6 in de tijd en nu ook mijn Watch laten verzenden naar BorderLinx. Dat is een bedrijf waar als je je registreert je een US en UK adres krijgt. Dan laat je apple daar naartoe leveren en dan krijg je een melding wanneer het geleverd is. Op dat moment kan je dan beslissen om het naar jouw adres te laten verzenden wat neerkomt op zoeen 50€ dacht ik...
  #5  
Oud 29-04-15, 17:50
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Ook laten bezorgen via Borderlinx via de UK (let op UK heeft andere stekkers dan wij!). Eerste ervaring bij iPhone 5S was slecht, want tijdens uitlevering Apple, waren ze verhuisd! Gelukkig met behulp van UPS en ook Borderlinx toch nog goed gekomen. iPhone 6 en nu dus Apple Watch (werd eerst nog door Apple geannuleerd) via hun laten versturen, werkt prima, levering is dan via DHL Express en dat werkt snel (moet er geen weekend tussen zitten).
  #6  
Oud 29-04-15, 18:36
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Welke doorstuur functie gebruiken jullie en is de beste dan ?
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #7  
Oud 29-04-15, 18:39
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Ik ben voor de Huifkar gegaan. Was een stuk goedkoper dan Borderlinx (ongeveer 24 euro) en leek me wat persoonlijker. Nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan!
  #8  
Oud 29-04-15, 19:34
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

oooh bedankt ... ben mij aan aanmelden
  #9  
Oud 05-05-15, 14:56
205038 205038 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Wie weet er een doorstuur service in Frankrijk ik heb namelijk de sport watch besteld en wilde deze naar mijn vakantieadres sturen alleen de vakantie nadert zijn einde en de watch komt pas eind van de maand
Help Mark
  #10  
Oud 06-05-15, 00:47
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Met uw Iphone 4 zal de apple watch niet werken dacht ik enkel met iphone 5,5c,5s,6 en 6 plus of anders moet je uw profiel nog aanpassen
uit frankrijk ken ik er geen sorry
  #11  
Oud 06-05-15, 17:01
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
Ik ben voor de Huifkar gegaan. Was een stuk goedkoper dan Borderlinx (ongeveer 24 euro) en leek me wat persoonlijker. Nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan!
Heb vandaag de Watch ontvangen. Erg tevreden over de service van de Huifkar! Nog voordat ik een mailtje van DHL ontving, kreeg ik al een ontvangstbevestiging van de Huifkar. Diezelfde dag hebben ze het nog via PostNL verzonden. Zeker een aanrader!

EDIT: Op verzoek bij deze nog even de kosten: 15 voor de Huifkar, 8,60 voor aangetekende verzending via PostNL (verzekerd tot 500 euro).

Laatst gewijzigd door nienques; 06-05-15 om 21:42.
  #12  
Oud 07-05-15, 18:08
Dhene Dhene is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Is dat echt te betrouwen die Huifkar service? Die site ziet er maar zozo uit en is niet echt meer up to date...

Is toch huifkar.de die je bedoeld hé?
  #13  
Oud 07-05-15, 22:41
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Ik doe t via:

Mail & Package Forwarding from Germany, Europe | Mailboxde.com


Met DHL incl Verzekering tot €500 kost €20
T wordt binnen 2dgn na betaling in NL geleverd!
  #14  
Oud 09-05-15, 15:50
jxd jxd is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Op aanraden van anderen heb ik https://www.forward2me.com gebruikt. Tot nu toe prima! Ontvangen en ze hebben het vrijwel direct doorgestuurd waarbij je zelf kan kiezen tussen DHL, UPS, DPD, TNT, etc. Heb gekozen voor UPS (vanwege mijn slechte ervaringen met DHL). Enige nadeel, shipment verzekering voor de duurdere watches kostte 20 pnd extra bij UPS.

Nu onderweg naar NL.
  #15  
Oud 09-05-15, 18:08
sportlaan34 sportlaan34 is offline
• iOS 10.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ook erg tevreden over https://www.forward2me.com/. Apple watch sport 24 april besteld in de UK store en binnen een week had ik hem in huis.
  #16  
Oud 17-05-15, 19:44
205038 205038 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb nu french office gebruikt voor doorsturen in Frankrijk iemand hier ervaring mee?

Mvg

Mark
  #17  
Oud 18-05-15, 00:55
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jxd Bekijk bericht
Op aanraden van anderen heb ik https://www.forward2me.com gebruikt. Tot nu toe prima! Ontvangen en ze hebben het vrijwel direct doorgestuurd waarbij je zelf kan kiezen tussen DHL, UPS, DPD, TNT, etc. Heb gekozen voor UPS (vanwege mijn slechte ervaringen met DHL). Enige nadeel, shipment verzekering voor de duurdere watches kostte 20 pnd extra bij UPS.

Nu onderweg naar NL.
morgen komt waarschijnlijk mijn watch daar aan , om verder te sturen naar belgie ben ik nog aan twijfelen om via TNT of DPD te laten versturen ...

iemand ervaring mee ?
  #18  
Oud 23-05-15, 23:29
Snakefoodjah Snakefoodjah is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb het via Huifkar laten leveren.
Zeker te vertrouwen.
Heel vriendelijk en duidelijk bij vragen stellen enzo.

Was vrijdag 14u30 bij hem geleverd en zaterdag 10u was het binnengebracht bij DHL/deutsche post.
In België dan woensdag geleverd door Bpost.
  #19  
Oud 24-05-15, 13:51
jenstt jenstt is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snakefoodjah Bekijk bericht
Ik heb het via Huifkar laten leveren.
Zeker te vertrouwen.
Heel vriendelijk en duidelijk bij vragen stellen enzo.

Was vrijdag 14u30 bij hem geleverd en zaterdag 10u was het binnengebracht bij DHL/deutsche post.
In België dan woensdag geleverd door Bpost.
Hoeveel heb je betaald?
  #20  
Oud 24-05-15, 18:41
Snakefoodjah Snakefoodjah is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jenstt Bekijk bericht
Hoeveel heb je betaald?
25voor hem en 15voor het verzenden naar mij.
Dus 40euro. Cava nog
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.