Hoe ziet jouw WatchFace en HomeScreen eruit? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel aangeeft: Deel jouw huidige WatchFace en HomeScreen met ons.. Ik ben een trotse eigenaar van de Apple Watch Stainless Steel met milanese ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe ziet jouw WatchFace en HomeScreen eruit?
Zoals de titel aangeeft:
Deel jouw huidige WatchFace en HomeScreen met ons.. Ik ben een trotse eigenaar van de Apple Watch Stainless Steel met milanese band, welke als volgt is ingesteld: Laatst gewijzigd door AppleFener; 28-04-15 om 14:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is de Utility WatchFace hè?
Is het echt zo dat je daar niet de tijd in de grote balk in het midden kunt zetten?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oops, die bedoelde ik…
Jammer dat het niet kan! |
|
|||
|
|||
Die Milanese loop band, is die een beetje "vast". Met andere woorden, niet makkelijk los te maken? Het lijkt me dat hij makkelijk loskomt als hij om je pols zit. Dit in verband met verliezen of iets dergelijks
Alvast dank! |
|
||||
|
||||
Kan er zelf nie over oordelen maar ik heb nog geen berichten van loskomende Milanese loop bandjes gelezen...
Het bandje vormt trouwens één geheel want het uiteinde kan niet door de beugeltjes... Ook weer goe gezien van de mannen...
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het gebruik tijdens het sporten raad ik een sport band aan, maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee. Ik wil wel zo snel mogelijk een wit kleurige sport band kopen. Verder vind ik de Apple Watch SS met milanese band er uitzien als een mooie sieraad! Laatst gewijzigd door AppleFener; 29-04-15 om 01:26. |
|
|||
|
|||
En nu weer OnTopic graag.
Voor de mensen die er inmiddels één bemachtigen; Graag een foto van je WatchFace en HomeScreen. |
|
|||
|
|||
Hier is de bijna, ben nog niet helemaal tevreden, maar kan niet kiezen...
Oh ja, en de homescreen is nog zoals uit de doos. |
|
|||
|
|||
mijn Watch
Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-15 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Ik ben zelf ook nog steeds de HomeScreen aan het ordenen op kleur..
|
|
|||
|
|||
Ik ga voor Utility. Als ik werk, gebruik ik de calendar complication, maar als ik vrij ben niet.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn watchface and homescreen
|
|||
|
|||
IMG_8090.jpg
IMG_8095.jpg Sinds gisteravond mijn Apple watch binnen. Heel erg blij mee! Maat (38 mm) precies goed, kleur vind ik precies goed en ik vind het ook erg handig en makkelijk in gebruik. Helemaal tevreden dus! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ziet er goed uit! Tijd om je WatchOs te updaten voor de Nederlandse taal Geniet ervan.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe ziet jou iPhone eruit? | Beaux | iPhone algemeen | 4 | 02-10-11 10:54 |
Hoe ziet jullie beginscherm eruit?? | Fulmaster | iPhone algemeen | 13 | 28-08-11 19:38 |
Hoe ziet jou HomeScreen eruit ? | otieboy | Ringtones en Wallpapers | 3 | 10-03-11 16:40 |
Hoe ziet je desktop eruit? | MacApp | Chat en geruchten | 30 | 01-11-07 15:53 |
|
|