//

Apple watch; welke is het meest geschikt?

Apple watch; welke is het meest geschikt? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met dit topic wil in de keuze tussen de verschillende modellen Apple watch makkelijker maken. Ik heb zelf in de afgelopen maanden gemerkt dat het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-15, 20:31
Daan123 Daan123 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 8
Standaard Apple watch; welke is het meest geschikt?

Met dit topic wil in de keuze tussen de verschillende modellen Apple watch makkelijker maken. Ik heb zelf in de afgelopen maanden gemerkt dat het een moeilijke keuze is en dat er veel aspecten zijn om rekening mee te houden.

Ik hoop dat veel mensen hier hun meningen achterlaten en vertellen welke Apple watch ze gaan kopen of al hebben en waarom. Het doel is dat mensen die dit topic lezen makkelijk een keuze kunnen maken.

Graag dus jullie afwegingen. En uitleg waarom jullie bepaalde keuzes hebben gemaakt. En vergelijkingen tussen de verschillende versies. Relevante video's of foto's zijn uiteraard ook altijd welkom.


Ik zal zelf maar beginnen. Ik weet het echt nog niet. De mooiste Apple watch vind ik de geelgouden met het blauwe bandje. De watch die ik vanaf de presentatie in september wilde kopen is de space zwarte Apple watch.

Toen ik de prijs daarvan zag besloot ik toch voor de Apple watch sport in spacegrijs te gaan. Dit vind ik in ieder geval mooier dan de zilvere en wordt dus mijn Apple watch indien ik voor de sport ga kiezen.

Een paar weken geleden heb ik echter bedacht om toch voor de stalen Apple watch te gaan. En wel met de Milanese loop. Ik vind dit een erg mooie band en het horloge is wellicht ook mooier dan de sport.

Het is natuurlijk dan wel wat duurder maar dat is het misschien wel waard. Bij mijn sport zou ik een leren loop bandje kopen, om toch niet altijd hetzelfde te hebben en niet altijd een sportband te hebben.

Dan zou ik al op 618 euro uitkomen. En daarmee komt de 799 voor de betreffende stalen watch al een stuk dichterbij. Dan zou ik er wel een sportband bij kopen wat dan totaal op 858 euro uit zou komen.

Een pré van de Apple watch van staal vind ik dat hij te combineren is met meerdere bandjes, zodat ik bijvoorbeeld volgend jaar een keer een leren bandje zou kunnen kopen. Bij de Apple watch sport past eigenlijk alleen de leren loop band, en zelfs die niet helemaal.

Ik ben er dus nog niet uit, maar neig momenteel net iets meer naar de stalen Apple watch met Milanese loop bandje.
Ik ben erg benieuwd naar jullie gedachten! Ik hoop ook dat ik daarna een betere keuze kan maken tussen de verschillende Apple watches.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-15, 20:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan123 Bekijk bericht
Met dit topic wil in de keuze tussen de verschillende modellen Apple watch makkelijker maken.
Daar loopt toch al een topic over. Is dat andere topic niet goed genoeg?

http://forum.iculture.nl/f169/apple-...ple-watch.html
  #3  
Oud 28-04-15, 20:38
Daan123 Daan123 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daar loopt toch al een topic over. Is dat andere topic niet goed genoeg?

http://forum.iculture.nl/f169/apple-...ple-watch.html
Dat topic gaat echt over welke Apple watch iemand neemt. In dit topic hoop ik dat mensen met belangrijke afwegingen komen over waarom ze voor een bepaalde watch gaan. Zodat dit andere mensen kan helpen met de keuze voor een Apple watch.
  #4  
Oud 28-04-15, 20:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan123 Bekijk bericht
Dat topic gaat echt over welke Apple watch iemand neemt.
Dit topic oorspronkelijk ook. Na mijn reactie heb je de titel van het topic gewijzigd. Niet vals spelen hé.

  #5  
Oud 28-04-15, 21:31
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Bon...de edition buiten beschouwing gelaten en na de verschillende reacties van mensen op Twitter en de rest van het internet gelezen...bekeken te hebben...

1. Het is sowieso best om voor de 42mm te gaan...
2. De Sport met zijn ionX glas geeft het mooiste beeld maar is dan weer gevoeliger voor barsten...krassen
3. De Watch met stalen case heeft dan weer last van krassen op de 'zachtere' roestvrij-stalen behuizing (krassen die overigens snel te verwijderen zijn inox-krassenverwijderaar) en het uiterst krasbestendig saffier scherm is gevoeliger voor spiegeling...
4. Alle bandjes zijn interchangeable zolang je maar binnen dezelde maat blijft...
5. Qua functionaliteit is er geen enkel verschil tussen de drie varianten...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #6  
Oud 03-05-15, 09:15
Nyva Nyva is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 5
Standaard

Colette in Parijs toch de moeite, was er gisteren zaterdag om 10:20, ong. nr 68 in de rij en om 13:00 buitengewandeld met 2 apple watches, volgens de verkopers daar heeft Colette een exclusiviteitscontract met apple en was er veel voorradig. Tegen dat het aan ons was, was de keuze in 42 mm al beperkter, restte toen enkel nog sportwatch met blauwe sportband en stalen watch met zwarte sportband.
De duurdere modellen met metalen schakelband krijgen ze blijkbaar niet binnen daar.
De 38 mm modellen zijn minder gegeerd, daar was nog meer van in voorraad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke Apple Watch? dvischjager Apple Watch algemeen 11 21-06-15 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.